Olav Langli.jpg
Olav Langli.jpg

Langli leder Comfort Hotel Central

Olav Langli blir direktør på Comfort Hotel Grand Central, som skal åpnes i den gamle Østbanebygningen i Oslo 30. april. Han har vært i Carlson Rezidor Hotel Group i mesteparten av sin karriere, men nå går han altså inn i Nordic Choice-kjeden og Comfort.

Publisert

Olav Langli blir direktør for Comfort Hotel Grand Central, som åpnes i slutten av april. Men det blir uten slipset! (Arkivfoto)

– Å arbeide i Comfort Hotels er annerledes. Jeg ble nødt til å brenne slipset mitt første dagen på jobb. Jeg har sett mange hotell i Norge, men ingen som Comfort Hotel Grand Central. Et eksempel er muligheten rom med 4,5 meters takhøyde gir oss. Her har vi jobbet med kunst og interiør for å skape en unik atmosfære. Da jeg fikk tilbudet kunne jeg ikke annet enn å hoppe på toget.

Les om Comforts nyte flaggskip her

Se Petter Stordalen brenne Olav Langlis slips her!

Eikefjord med restaurant

170 rom, italiensk restaurant signert Ole-Johnny Eikefjord og døgnåpen gym vil være elementer som bidrar til å gjøre Comfort Hotel Grand Central til et vakkert første møte med Oslo.

– Comfort Hotel Grand Central blir et utstillingsvindu for byen. 150 000 personer går gjennom Oslo S og Østbanehallen daglig. Vi ønsker å gi alle disse menneskene noe flott å se på, en behagelig velkomst hvis de ankommer byen, eller en god avslutning på oppholdet hvis de drar, sier Langli.

Et unikt hotell

Alle rom vil ha original kunst som er skreddersydd for hotellet. Interiøret går hånd i hånd med det verneverdige bygget. Comfort Hotel Grand Central bringer freshness til Østbanehallen.

– Når du våkner hos oss, skal du i et lite øyeblikk være usikker på om du fortsatt befinner deg i Oslo. Hotellet skal være så unikt at du like gjerne kunne ha våknet i New York, Berlin eller Tokyo.

Pressemelding

Vil du holde deg oppdatert i horecabransjen?

"

Bestill et abonnement på magasinet Horeca i dag

Åtte ganger i året byr vi på masse nyttig og interessant fagstoff for deg som arbeider på alle nivåer i horecabransjen. I sin 43. årgang er Horeca den beste kanalen til bransjen gjennom magasinets systematiske og grundige dekning av hovedmålgruppene:

• hoteller, kurs-/konferanse- og andre overnattingsbedrifter

• restauranter

• barer og puber

• utesteder

• kafeer

• contract catering

• kantiner

• institusjoner

Bestill abonnement på magasinet Horeca her

Hold deg også oppdatert med vårt gratis nyhetsbrev, som blir sendt ut 1-2 ganger hver eneste uke.

Meld deg på gratis nyhetsbrev her

"