Ingvild Elise Larner Choice2

Ny i toppledelsen i Nordic Choice Hotels

Ingvild Elise Larner (37) er ansatt som direktør for Guest Relations i Nordic Choice Hotels. Hun har solid erfaring fra reiselivsbransjen, sist fra Star Tour, og får ansvar for selskapets gjestekommunikasjon og satsning på digital og tradisjonell markedskommunikasjon.

Publisert

Ingvild Elise Larner. (Foto: Ingar Næss)

I den nyopprettede stillingen direktør for Guest Relations, får Larner ansvaret for å utvikle og forbedre hotellselskapets digitale markedskommunikasjon, samt å sikre tilpasset innhold i alle Nordic Choice sine kanaler.

Starter høsten 2014

Hun vil inngå i ledergruppen til viseadministrerende direktør i Nordic Choice, Bjørn Arild Wisth. Og tiltrer i stillingen før høsten 2014.

– Først og fremst gleder jeg meg til å bli en del av et spennende selskap i vekst. Jeg brenner for å skape unike opplevelser for gjestene på tvers av den fysiske og digitale verden, og derfor ser jeg frem til å få lede den offensive satsning på digital kommersialisering i Nordic Choice, sier Ingvild Elise Larner.

Fra Star Tour

Larner kommer fra stillingen som direktør for salg og kundeservice i Star Tour, og har en lang og bred bakgrunn innenfor både salg, kundeservice og kommunikasjon i digitale kanaler. Larner er utdannet siviløkonom og har tidligere jobbet som CRM and Marketing Manager hos TV-operatøren GET.

– Nordic Choice har som mål å være til stedet der gjestene prater om oss, yte service lenge før de ankommer resepsjonsdisken og lenge etter at de har forlatt hotellet. Ingvilds erfaring og innsikt i reiselivsbransjen, sammen med hennes fagkompetanse innenfor markedskommunikasjon, gjør henne til et verdifullt tilskudd i Nordic Choice-familien, sier viseadministrerende direktør i Nordic Choice Hotels, Bjørn Arild Wisth.

Definere markedskommunikasjonsplanen

Nordic Choice tilbyr i dag fem ulike hotellkjeder og 10 unike hotellbrands på over 100 destinasjoner i Skandinavia og Baltikum. Som direktør for Guest Relations får Larner ansvaret for å definere markedskommunikasjonsplanen til konsernet, samt de ulike hotellkjedene som inngår i Nordic Choice Hotels.

– «At the end of the day» handler det om å få gjesten til å komme tilbake, samtidig som de anbefaler oss til venner og kjente. Å få til akkurat det, er et stort stykke teamarbeid, der mitt viktigste bidrag blir mitt smittende humør, mitt brennende engasjement og en stor dose lidenskap for det jeg driver med, sier Ingvild Elise Larner.

Pressemelding

Powered by Labrador CMS