TorbjornMarthinussenÅretsUngeHotelier

Kåret til årets unge hoteliér 2012

Torbjørn Marthinussen (31), opprinnelig fra Fredrikstad, men nå F&B Operations Manager ved Radisson Blu Scandinavia Hotel i Oslo, er kåret til Årets Unge Hoteliér 2012.  Juryen trekker frem Marthinussen som systematisk og utholdende, og at han lar medarbeidere få anledning til å realisere seg selv.

Publisert

Torbjørn Marthinussen (31) ved Radisson Blu Scandinavia Hotel i Oslo er kåret til Årets Hoteliér 2012. (Foto: Oliver Orskaug, Reiselivsavisen.no)

– Etter at jeg begynte som bartender ved Radisson Blu Plaza i mai 2005 har min karriere vært som et eventyr. At jeg nå har blitt sett, og satt pris på, betyr enormt mye for meg. Men en slik pris må deles med mange, uten gode kolleger og medarbeidere hadde jeg aldri kunne få til det vi sammen har skapt ved Radisson Blu Scandinavia, sier en svært glad Torbjørn Marthinussen, Årets Unge Hoteliér 2012.

Kåringen arrangeres av HSMAI i samarbeid med HRR og andre partnere fra reiselivsbransjen.

Årlig pris

Prisene Årets Hoteliér og Årets Unge Leder deles ut årlig, og blir tildelt unge ledere som har utmerket seg spesielt det siste året gjennom eksepsjonelt gode jobbresultater eller at de har vært spesielt nytenkende i sin virksomhet og lederrolle. Juryen vektlegger også kandidatenes karriereløp.

Prisens formal er å fremme resultatorientert og nytenkende lederskap blant unge ledere, samt å fokusere på viktigheten av lederrollen i hotell-, restaurant- og reiselivsbedrifter.

Tilstedeværelse

– Som leder kjennetegnes Torbjørn av sin tilstedeværelse og synlighet. Han ser individet i møte med medarbeidere og kollegaer på alle nivåer i organisasjonen. Videre er han standhaftig og prinsippfast hva gjelder etterlevelse av service konsepter og strategi. Han setter mål og jobber systematisk for å nå dem sammen med sine ansatte, sier Lars Listhaug, General Manager Radisson Blu Scandinavia.

Som premie kan Torbjørn Marthinussen se frem til tre valgfrie PDP-kurs à tre dager ved The Cornell School of Hotel Administration i New York. Skolen regnes for å være en av verdens fremste læresteder for hospitality management.

Pressemelding

Vil du holde deg oppdatert i horecabransjen?

Bestill et abonnement på magasinet Horeca i dag

Åtte ganger i året byr vi på masse nyttig og interessant fagstoff for deg som arbeider på alle nivåer i horecabransjen. I sin 43. årgang er Horeca den beste kanalen til bransjen gjennom magasinets systematiske og grundige dekning av hovedmålgruppene:

• hoteller, kurs-/konferanse- og andre overnattingsbedrifter

• restauranter

• barer og puber

• utesteder

• kafeer

• contract catering

• kantiner

• institusjoner

Bestill abonnement på magasinet Horeca her

Hold deg også oppdatert med vårt gratis nyhetsbrev, som blir sendt ut 1-2 ganger hver eneste uke.

Meld deg på gratis nyhetsbrev her

"

Relaterte artikler

    Powered by Labrador CMS