BenediktLaueNæspe

Ny markedssjef går om bord i DFDS Seaways

Benedikt Laue Næspe (30) blir ny markedssjef i DFDS Seaways. Han kommer fra stillingen som country manager og marketing manager i Axellus Direct i Orkla Brands. Næspe skal styre markedsavdelingen i DFDS og ha ansvaret for rederiets markedskommunikasjon i Norge. Næspe tar over etter Monika Hauge Nordgård, som går til Star Tour.

Publisert

Benedikt Laue Næspe.

Næspe har studert ved Universitetet i Oslo, Griffith University i Australia, University of the Witwatersrand i Johannesburg og Handelshøyskolen i København. Han har siden 2006 gjort karriere i Orkla-eide Axellus, hvor han blant annet har jobbet med merkevarer som Möller’s, Gerimax og Sana-Sol.

– Jeg gleder meg veldig til å begynne å jobbe i DFDS Seaways. De tilbyr spennende opplevelser, som jeg gleder meg til både å utvikle og gjøre bedre kjent. Jeg vet også at de har store ambisjoner som jeg gjerne vil være en del av, sier Benedikt Laue Næspe.

Kurs og konferanse

– DFDS Seaways har store planer for årene som kommer og jeg er sikkert på at Benedikt Laue Næspe er rette mannen for jobben. Hans erfaring innen både markedsføring, ledelse, entreprenørskap og strategi blir viktig for oss i dette arbeidet, sier Vivian Sivertsen, administrerende direktør for DFDS Seaways i Norge.

En av de første oppgavene den nye markedssjefen skal ta tak i er arbeidet med markedsføringen av kurs- og konferansetilbudet om bord på skipene.

Powered by Labrador CMS