Johnsbarfårlojalitetspris
Johnsbarfårlojalitetspris

Verdsetter Johns Bar

Utelivsbransjen opplever stadige endringer. Årsakene er mange, men like fullt er faktum at utesteder kommer og går. John’s Bar i Oslo er et meget hederlig unntak. 20 års virke i Oslos utelivsbransje er intet mindre enn imponerende, og det har Haugen-Gruppen valgt å prissette. John’s Bar mottok en kunstmodell av Corona Extra-flasken, laget av glasskunstnerne ved Hadeland Glassverk.

Publisert

Fra venstre: Ricardo Mattos (European Director – Corona Extra), Lars Eikefjord (Daglig leder, Johns Bar), Karsten Quiel (Johns Bar), Scott W. Jacobsen (Key Account Manager, Haugen-Gruppen) og Terese Bisgaard (Nordic Manager – Corona Extra)

Haugen-Gruppen ønsket å takke for lojalitet gjennom 20 års samarbeid og 150 000 solgte Corona-flasker. Corona Extra har vært en sentral aktør i John’s Bars kjøleskap helt siden oppstarten tidlig på 90-tallet.

Utvidelse

Opprinnelig var John’s Bar en egen bar som du kunne spasere direkte ned til fra gamle Barock i lokalene over. Etter hvert har John’s blitt drevet som en separat bar.

John’s Bar har også tatt over det opprinnelige restaurantlokalet vegg i vegg, og har i dag to rom, med to barer, og en gjestekapasitet på 220 gjester.

– Vi har en enkel profil på John’s, sier daglig leder Lars Eikefjord.

Gjort mye riktig

John’s Bar med kunstflasken (til høyre) på plass.

– Da vi bestemte oss for å dele ut en lojalitetspris, var det liten diskusjon hvem som skulle få den. John’s Bar har omsatt Corona Extra i 20 år, og ølmerket har hatt en viktig posisjon i suksesskonseptet John’s Bar hele veien. Den jobben Lars Eikefjord og hans kolleger og bartendere har gjort er noe mange kan lære mye av. Vi er stolte av å ha kunnet vært med å bidra som leverandør til en slik god kunde, sier Scott W. Jacobsen, Key Account Manager i Haugen-Gruppen.

Kunstmodell av av Hadeland Glassverk

John’s Bar mottok en kunstmodell av Corona Extra-flasken, laget av glasskunstnerne ved Hadeland Glassverk.

Flasken er laget i kun et meget begrenset utvalg, og er således et unikt symbol på John’s Bars innsats for det festglade publikum gjennom en årrekke.

– Suksess kommer ikke av seg selv, sier Lars Eikefjord. På John’s Bar har vi drevet sunt hele veien, og dette har gjort at vi har holdt skuta flytende så lenge. Vi har et ordspråk som vi føler dekker det vi driver med ganske godt, avslutter Eikefjord: “Better Safe than Sorry”!

Pressemelding