Olli Kilpi i restaurant

- Måltidsindustrien vil øke

– Måltidsindustrien vil øke, og McDonald’s skal ta så mye vi makter av denne økningen. Det sier administrerende direktør Olli Kilpi i McDonald’s Norge i et portrettintervju med bladet FastFood.

Publisert

Olli Kilpi – har brakt finsk sisu inn i norske McDonald’s.

– Det skal vi gjøre ved å ha det rette tilbudet til flest mulig av våre målgrupper til enhver tid. Til besteforeldre eller foreldre med barn ute på fritiden, i weekend. Den kjappe frokosten og lunsjen. Det gode, sunne måltidet til studenten som stikker innom med sin laptop på formiddagen.

– For økningen vil komme av at stadig flere vil være på farten nesten hele tiden, og de vil hente måltidene ved å stikke innom – ja, McDonald’s. Det betyr ikke at de firer på kvalitet; de vil ha valuta for pengene. Da blir McDonald’s det gode alternativet; hos oss vet de at de får ”value for money”.

– De vil ikke være ukomfortable ved å stikke innom McDonald’s; det blir den selvfølgeligste ting av verden. For vi serverer kvalitetsmat og -drikke til fornuftige priser, sier Olli Kilpi.

Les hele portrettet i Fastfood

Fastfood.no

"
Powered by Labrador CMS