Comfort logo

80 000 kjempet om billige hotellrom

Før helga fristet Oslos nye lavprishotell, Comfort Hotel Xpress, med hotellrom til prisen av en liten marsipangris. Samtlige 198 hotellrom ble revet vekk på under to timer.

Publisert

- Rommene forsvant nesten like fort som billettene til AC/DC konserten i mai. Det var en fantastisk, sjokkartet opplevelse som vi gjerne gjør igjen, sier Thomas Westergaard, konserndirektør i Comfort Hotels, en del av selskapet Choice Hotels Scandinavia.

Comfort Hotel Xpress er et nytt konsept innen Comfort-kjeden, som skal levere urbane og rocka hotellrom til en lav pris. Ny teknologi er en integrert del av opplevelsen, og sosiale medier inngår i dialogen med gjesten før, under og etter oppholdet. Nettopp Facebook og Twitter ble viktig, da 80 000 mennesker samtidig forsøkte å komme inn på kampanjesiden:

-Vi fikk øyeblikkelig tilbakemelding fra gjester som hadde problemer med å komme gjennom på grunn av den enorme interessen. På rekordtid fikk vi satt opp en ny bookingside. Vi er takknemlig for at vi har engasjerte gjester allerede før åpningen 10. januar, sier Simen Vinge, utnevnt til Mayor ved Comfort Hotel Xpress.

Pressemelding

Relaterte artikler

    Powered by Labrador CMS