Radisson Blu Logo
Radisson Blu Logo

Blue Meetings, ny møtepakke fra Radisson Blu

Radisson Blu har spurt 1000 møtearrangører hva som er viktig for dem når de skal planlegge et møte eller en konferanse. Svarene har bidratt til å skape Norges mest attraktive møtepakke, Blu Meetings.

Publisert

The Rezidor Hotel Group, som blant annet driver hotellkjeden Radisson Blu, har spurt 1000 møtearrangører i Norge og resten av Europa om hva som er viktig i forbindelse med møter og konferanser.

Svarene har bidratt til at Radisson Blu har utviklet en attraktiv møtepakke, Blu Meetings.

Skredderskydd møtepakke

Den er skreddersydd etter møtearrangørenes ønsker og behov. Blu Meetings tilbyr blant annet:

* Gratis trådløs internettilgang for alle møtedeltakerne

* To kaffepauser og lunsj, inklusive mineralvann

* Fleksibilitet i forhold til avbestilling

* Møtelokaler med oppsett etter eget ønske

* AV-utstyr inkludert LCD-projektor

Radisson Blu jobber grønt

– Helt grunnleggende parametere som profesjonalitet, fleksibilitet og attraktive ”added values” betyr uendelig mye i en travel møteplanleggers dag. Disse ønskene møter vi på beste vis med Blu Meetings møtepakke, forteller Ole Sorang, nordisk markedssjef i Rezidor.

Et bevisst forhold til miljøet preger hverdagen i hele Rezidorkonsernet, det gjelder også utviklingen av Blu Meetings. Rezidors første miljøpolicy ble fastsatt i 1989, siden har Radisson Blu og de andre kjedene fokusert sterkt på miljøvennlige hensyn i sin drift.

I Radisson Blu blir de ansatte opplært i egne miljøutdanninger, og i løpet av 2010 vil alle Radisson Blu-hoteller bli miljøsertifisert.

Mer informasjon på Radisson Blus hjemmeside

Hold deg oppdatert mned vårt gratis nyhetsbrev som blir sendt ut en gang i uken

"