
Restaurant Edda til topps
Restaurant Edda, som åpnet i Diagonale-bygget i Bjørvika 1. juni i år, har vunnet prisen «Guest Experience Award Norway», som deles ut av HSMAI og Customer Alliance.

Prisen deles ut til den restauranten som scorer høyest på kundetilfredshetsdata og anmeldelser i forskjellige portaler, som TripAdvisor, booking.com, Hotels.com, Google, Facebook m.m.
Les mye mer om Restaurant Edda her (artikkel publisert i sommer)
Hederlig omtale
Restaurant Curtisen og Restaurant Smak AS fikk hederlig omtale.
De øvrige nominerte var Fagn, Hos Thea, Marlene Bistro, Restaurant Fangst, Røst Teaterbistro i Trondheim, Stortorvet Gjestgiveri Hamar og Umami Harstad.
Jurybegrunnelsen
Dette er jurybegrunnelsen (engelsk versjon)
“Our winner for the 2018 HSMAI & Customer Alliance Guest Experience Award for Restaurants goes to an establishment right here in Oslo. Delivering not only an incredible culinary and guest experience at their restaurant, this winner has again shown their commitment to the ongoing experience after the guest has left, interacting with over 50% of the feedback which was provided over the past 12 months. We are proud to announce the 2018 HSMAI & Customer Alliance Guest Experience Award for Restaurants in Norway goes to Restaurant Edda".