Norsk Storhusholdning1 Italieneren

Nye extra-varianter fra Norsk Storhusholdning

Norsk Storhusholdning presenterer tre nye smaksvarianter i konseptet «Det lille extra»: Juicy Lucy, Italieneren og Spanjolen.

Publisert

Juicy Lucy fra Norsk Storhusholdning.

– Dette er tre nye smaker med referanser fra USA, Italia og Spania. Kundene kan selvfølgelig sette egne navn på rettene slik de vil, sier markedssjef i Slåtto Marketing, John Arne Jørgensen.

– I markedet generelt har vi sett en oppadgående interesse for å sette «Det lille extra» på menyen. Kundene merker en økning i omsetning, og spisestedet får en mer tydelig profil.

Trendene viser at de som spiser ute ofte setter pris på noe ekstra. Tanken med konseptet er å gi kundene en god matopplevelse, heter det i en pressemelding fra Norsk Storhusholdning.

Anne Lise på Patricias gatekjøkken på Bardufoss, tar opp hva et løft av menyen med «Det lille extra» kan gjøre for de ansatte, og for butikkens ansikt utad;

– De ansatte er stolte over hvor flott og god mat de serverer, og de vokser på de positive tilbakemeldingene fra kundene. Kundene setter pris på at vi har slikt mangfold av varianter, og mye takket være denne variasjonen kommer de da også tilbake til oss, oftere enn før.

Dette er de nye extra-variantene

Juicy Lucy

Den originale amerikanske varianten har opprinnelig osten inne i hamburgeren. Her er det brukt to amerikanske hamburgere fra Slåtto og rikelig med ost både i mellom og på toppen. I tillegg er det lagt til BBQ-saus, coleslaw og bacon. Finnes også i en kyllingvariant.

Italieneren

Italieneren - med kyllingfilet.

Hamburger eller kyllingfilèt garnert med parmesan, pestodressing, italienskinspirert spekeskinke, soltørkede tomater og litt frisk basilikum.

Spanjolen

Hamburger eller kyllingfilèt med litt latinsk «temperament» og sting med spansk og latinamerikansk «smak». Garnert med chorizo, grillet paprika og jalapeño, med rømmedressing som en fin avrunding – her er både temperatur og smak på plass i rikt monn.

Powered by Labrador CMS