Chaqua Norges Fotballforbund

Chaqwa inntar Ullevaal stadion

Coca-Colas Chaqwa blir den offisielle kaffeleverandøren til Norges Fotballforbund (NFF). – Vårt mål er at Chaqwa skal bli største kaffe i det norske bedriftsmarkedet, sier Tormod Halbakken i Coca-Cola Enterprises Norge.

Publisert

Fra venstre Tom Sundby (markedsdirektør NFF), Axel Martinussen (markedssjef varme drikker Coca-Cola Enterprises) og Tormod Halbakken (direktør varme drikker og vending Coca-Cola Enterprises).

Avtalen innebærer at Chaqwa blir offisiell leverandør av varme drikker til Norges Fotballforbund, Ullevål Stadion, Ullevaal Business Class (et av Norges største kurs- og konferansesentre) og ArenaSalg.

NFF forvalter gjennom datterselskapet Ullevaal Stadion alt salg i lokalene til alle arrangementer, som landskamper, cupfinaler og konserter.

– Vil bli størst på bedriftsmarkedet

– Coca-Cola Enterprises er en stor og solid aktør som leverer kvalitetsprodukter. Vi er glad for å inngå en samarbeidsavtale som vil sikre kaffeprodukter av høy kvalitet til alle våre arrangementer på Ullevaal Stadion, samt til UBC gjennom hele året, sier Tom Sundby, Markedsdirektør i NFF.

– Vårt mål for Chaqwa er å bli Norges største leverandør innenfor bedriftsmarkedet i Norge. Samarbeidet med NFF er en viktig milepæl for oss på veien mot å nå dette målet. Gjennom denne avtalen vil Chaqwa være en aktiv og engasjert samarbeidspartner på Ullevaal Stadion, og i norsk fotball for øvrig, sier Tormod Halbakken.

Pressemelding

Powered by Labrador CMS