Sellit logo

Sellit og QI samarbeider

Mens Quality Improvement International AS (QI) har spesialisert seg på å tilby kvalitetssikringstjenester for reiselivsbransjen, har Sellit ASi en årrekke utviklet selgere innenfor en rekke næringer, med hovedvekt på reiselivsbransjen. Nå inngår de et samarbeid for å styrke kundenes salgs- og servicekultur.

Publisert

Daglig leder Nanna Ulstein hos QI.

Selskapene ønsker ved et nært samarbeid å tilby en skreddersydd tjeneste innenfor utvikling av bedrifters salgs- og servicekultur.

Formålet bak samarbeidet er å levere kundene en komplett tjeneste, helt fra etablering av servicestandarder og måleparameter til forbedring og kontinuerlig utvikling av bedrifters salgs- og servicekultur.

Meningsfull merverdi

I likhet med Sellit har også QI en rekke ledende aktører innenfor reiselivsbransjen på kundelisten. QIs metoder for kvalitetssikring bidrar til å levere rett kvalitet til rett tid som igjen bidrar til å bedre bedriftens lønnsomhet.

Daglig leder Nanna Ulstein hos QI mener at samarbeidet vil gi meningsfull merverdi til eksisterende og nye kunder.

– Konsulentene fra Sellit har stor kunnskap og lang erfaring i å skape selgere ut av ordremottakere. Med sitt fokus på å skape en levende salgs- og servicekultur hos sine kunder mener vi at våre konsepter passer sammen som hånd i hanske, sier Ulstein.

Salg og service

Daglig leder Øystein Vangsnes i Sellit.

Salg og service er kanskje den vanskeligste delen av enhver leders jobb i dag. Derfor har Ulstein tro på at en totalleveranse som tar for seg hele verdikjeden innenfor salg og service vil være bra for kundene, for Sellit og for QI.

– I tillegg til å avdekke hvilket forbedringspotensial kundene har, vil samarbeidet med Sellit bidra til en mer løsningsorientert tjeneste for våre kunder, påpeker Ulstein.

Skreddersyr løsninger

Daglig leder Øystein Vangsnes i Sellit ser fram til det nye samarbeidet.

– Informasjonen som QI avdekker hos våre felles kunder gjennom objektive og grundige analyser er avgjørende for oss når vi skal forme en sterkere salgs- og servicekultur. Det betyr at vi i større grad kan skreddersy våre tjenester for den enkelte bedrifts unike behov og identitet, uttaler Vangsnes.

Han er overbevist om at det nye samarbeidet mellom QI og Sellit vil bli godt mottatt hos eksisterende og nye kunder, både innenfor reiselivsbransjen og i andre servicenæringer.

Pressemelding

Powered by Labrador CMS