Mills lokk postei

Introduserer bedre posteilokk

Etter nærmere to år med omfattende forbruker- og kundeundersøkelser er Mills DA nå klare med ny emballasje og design på alle sine leverposteier. Forbrukernes tale var klar; ingen har så langt tilfredsstilt de høye kravene til brukeropplevelse ved frokostbordet. Mills introduserer nå et helt nytt lokk som er enkelt å lukke og som sitter godt. Derfor holder posteien seg fersk.

Publisert

Operasjonen har kostet mye tid og ressurser, men målet er klart; Mills DA skal kapre 40 prosent volumandel i markedet for fersk postei i 2014.

Med læring fra den suksessfulle relanseringen på Delikat, har Mills tatt i bruk mange av de samme prosessene og ressurspersonene når de nå også endrer på posteisortimentet. Resultatet er en mer brukervennlig emballasje, med et kraftigere og mer intuitivt lokk som klikker tydelig på plass.

Skiller seg ut

– Vår nye emballasje er et resultat av tett samarbeid med forbrukerne og kundene våre. Vi har skapt et posteibeger som er av høy kvalitet, som holder posteien fersk og som skiller seg ut. Kjedene har også signalisert et ønske om noe nytt og spennende i posteihyllen, og vi er stolte over å nå kunne presentere en tydelig oppdatert emballasje med modernisert design for Mills posteier, sier Renate Aspevik, senior produktsjef for Mills.

40 prosent i 2014

Mills har høye ambisjoner og har satt et mål på 40 prosent volumandel i markedet for fersk postei i 2014.

– 40 prosent har jeg stor tro på at vi skal klare. Vi har en solid vekst i hele 2013 og har allerede inntatt markedslederposisjonen, med 36 prosent av volumet så langt i år. Med den nye emballasjen er jeg sikker på at vi vil svare på enda flere av forbrukernes behov og dermed ha en solid posisjon for å kapre ytterligere andeler i det kommende året, sier Renate Aspevik.

Pressemelding

Powered by Labrador CMS