
Up Norway vokser i rekordfart
Up Norway satser på å koble internasjonale kvalitetsreisende med unike norske kvalitetstilbydere. Så langt i år har responsen vært formidabel, og de leter nå intenst etter nye folk.
– Jeg er overveldet over responsen fra både reisende og partnere i Norge. Så langt i år har vi mer enn doblet omsetningen fra i hele fjor. Vi har redusert markedsføringen fordi vi ikke klarer å ta unna alle henvendelsene, sier gründer og daglig leder Torunn Tronsvang i Up Norway.
Les også: Skal lokke utlendingene til Norge

Tosidig kvalitetsopplevelse
– Vi har solgt reiser til over 400 reisende, og har hatt gjester fra 37 forskjellige land. Trenden de siste månedene har vært et økende antall henvendelser fra India. Blant de reisende har vi fått fantastisk respons for vårt nisjekonsept – 5 av 5 stjerner på 68 av 69 anmeldelser.
– Partnerne vi jobber med virker fornøyde med at vi sender dem reisende som er interessert i å oppleve noe spesielt, og vet å respektere stedet de besøker. En kvalitetsopplevelse er tosidig, det er vi svært opptatt av i Up Norway. I tillegg til å jobbe med mange mindre aktører, har vi også inngått avtaler med Hanen og De Historiske, og begynner nå å jobbe opp volumer hos disse.
Les også: Up Norway samarbeider med Hanen og De Historiske
Søknadsfrist 31. mai
– Vi ser at markedet er større enn vi klarer å ta unna om dagen for bærekraftig kvalitetsturisme. Folk er betalingsvillige for de unike opplevelsene. Nå ser vi oss om etter et nytt og driftig teammedlem. Søknadsfrist er 31. mai, og vi håper å få på plass to personer i løpet av sommeren, sier Tronsvang.
Les også: Fra Booking.com til Up Norway
Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)