Italian House Peter Dale og Merethe Lister nett
Italian House Peter Dale og Merethe Lister nett

Ny nettside for horecabransjen

I forbindelse med Smak09 lanserer Italian House of Norway et nytt varemerke i Norge og et helt nytt nettsted. Designdepot.no skal gjøre det mye enklere for interiørarkitekter og byggherrer. Bedriften i Bærum har gjennom 30 år i markedet opparbeidet seg en stor kundeportefølje i horecabransjen, spesielt når det gjelder hotell- og restaurantinnredning.

Publisert

- Vi går helt bort fra kataloger, og satser fullt og helt på vår nye nettside. Her vil du finne det største utvalget av designmøbler i Norge. Målgruppen for siden er interiørarkitekter og byggherrer. Nettsiden er utviklet spesielt med tanke på horecamarkedet, forteller markedsdirektør Merethe Lister og daglig leder Petter Dale jr.

Satser for fullt på nettet

- Det er på tide å ta i bruk nettet fullt ut nå, mener Dale jr.

Nettstedet www.designdepot.no lanseres i forbindelse med Smak09. Nå kan du som restauranteier eller hotelleier designe din egen restaurant, ditt eget hotell eller resepsjon ved å bruke den nye nettsiden.

- Det nye systemet gir utallige muligheter. Vi tilbyr en egen funksjon for arkitektene, som kan laste ned den aktuelle stolen eller objektet i 3D, og plassere det i sine datategninger, sier Lister, som er firmaets kontaktperson mot arkitekter og byggherrer.

Totalt har Italian House investert om lag en halv million kroner i det nye nettprosjektet.

Moderne italienske designmøbler

- Mens den etablerte butikken til Italian House i Bærum har en mer klassisk profil, vil anbudsmarkedet ha søkelys på moderne design. Men vi vil selvfølgelig også tilby de gamle klassikerne, presiserer Merethe Lister.

I samarbeid med Italian House sine leverandører i Italia har de samlet inn over 20 agenturer i fotballskolandet, og alle disse vil bli presentert og være tilgjengelig på www.designdepot.no.

I tillegg til nettsatsingen vil også firmaet ta i bruk det 350 kvadratmeter store showrommet i andre etasje i lokalene på Østerås mer aktivt.

Les mer om Italian House i Horeca nummer 1 2009, som nå er på vei til abonnentene.