Urge intense
Urge intense

Nye energidrikker

Coca-Cola Drikker lanserer to energidrikker denne våren, Burn Juiced Berry og Urge Intense Red Sting.

Publisert

Urge Intense Red Sting.

”Dagtidenergi” er høyaktuelt i perioden vi nå går inn i med eksamensnerver- og eksamensfeiring som krever sitt.

Burn Juiced Berry

”Burn Juiced Berry 0,5 liter ble svært godt mottatt da den ble prelansert i kiosk, bensinog service 1. mars. Den har smak av røde bær, eple, drue, jordbær, bringebær og solbær har falt svært godt i smak blant dem som ønsker en oppkvikkerpå dagtid”, heter det i en pressemelding.

Burn Juiced Berry 0,5 liter inneholder samme mengde energi og koffein som øvrige energidrikker.

Urge Intense Red Sting

Urge Intense Red Sting smaker bringebær og har en kul design som nok vil utvide klubben av lojale fans betraktelig. Produktet lanseres gjennom en nytenkende kampanje som involverer geriljamarkedsføring og engasjerer forbrukerne på helt nye måter.

”Urge-drikkerne vil bli invitert til aktiv deltakelse i sosiale medier og iscenesatte events. Alt er omspunnet av et elegant utviklet hemmelighetskremmeri som vil vekke nysgjerrighet og oppsikt i målgruppen”, heter det i meldingen.

Powered by Labrador CMS