IMG_7604 martini dg nett.jpg
IMG_7604 martini dg nett.jpg

Martini Gold by Dolce & Gabbana

Det er de kreative sjelene Domenico Dolce og Stefano Gabbana og de erfarne kunstneriske blenderne hos Martini, har sammen har skapt Martini Gold by Dolce & Gabbana. En kompleks og rik aroma, kreert gjennom en sammensetning av tradisjonelle teknikker og moderne teknologi har gjort det mulig å dra nytte av unike urter og krydder i den nye vermuten.

Publisert

Trine Vang fra Bacardi Norge presenterer Martini Gold by Dolce & Gabbana.

”Designet av Domenico Dolce og Stefano Gabbana, er forpakningen og Martini Gold flasken et ultimatum av hva luksus står for i verden av drinker. Den sorte høyreiste esken, med Dolce&Gabbanas gullplakett og den kjente Martini logoen, gir et sterkt og eksklusivt utrykk”, heter det i en pressemelding.

Martini Gold by Dolce & Gabbana.

Essensen

Essensen av Martini Gold er et resultat av en hemmelig oppskrift inspirert av Domenico Dolce og Steffano Gabbana, skapt av de erfarne kunstneriske blenderne hos Martini.

Dette er en miks av eksotiske og spesielle urter kombinert med krydder og aroma fra Middelhavet. Dette skal skape kontraster og en unik smak, både ”on the rock” og i cocktails.

Kampanjen

Martini Golds ansikt er Monica Belluci, den store italienske skuespillerinnen og et globalt symbol på sydlandsk skjønnhet.

Kampanjen har vært regissert av den velrenommerte musikk video regissøren Jonas Åkerlund.

Martini Gold by Dolce & Gabbana

Volum: 75 cl

Pris: 349 kroner (Vinmonopolets bestillingsutvalg)

Pressemelding

Powered by Labrador CMS