Neskafe konsept Grå Cirkulo NETT

Innovativt kaffekonsept

Med Nestlés nye kaffekonsept Nescafé Dolce Gusto, som også har melk i kapselform, er det enklere å lage all slags kaffe med bare en maskin. Kaffemaskinene fra Nescafé Dolce Gusto er designet for å passe inn i det moderne kjøkkenet og de er like mye en spennende innredningsdetalj som en komplett og enkel hjemmecafé.

Publisert

Nescafé Dolce Gusto.

”Nescafé Dolce Gusto har 15 bar trykk for optimal smaksopplevelse, og i kombinasjon med melk i kapselform kan alle lage seg perfekt kaffe. Alle kan invitere på smakfull kaffe, espresso med perfekt crema, cappuccino med deilig melkeskum, varm sjokolade og mange flere varianter. Til sammen lanseres 20 ulike smaker”, heter det i en pressemelding om det nye produktet.

For det moderne kjøkkenet

– Nescafé Dolce Gusto innebærer en helt ny måte å nyte kaffe på. Du kan få like mange gode kaffesorter å velge mellom hjemme som på en kaffebar. Med en variert kaffemeny som passer til alle anledninger og smaker trenger du ingen barista for å skape din egen hjemmecafé, sier Anders Carlsson, nordisk sjef på Nestlé for kaffedivisjonen.

De fire modellene, som ser ut som en kylling, en and, en pingvin og et futuristisk LED-belyst egg, finnes i firee høyglansede farger, krem, svart, klar rød og metallisk grafittgrå.

Nescafé Dolce Gusto har blitt en salgssuksess på de markedene hvor den er lansert tidigere og har til og med vunnet priser for innovasjon.

Lanseres 1. september

Kaffen i Nescafé Dolce Gusto-sortimentet består av høykvalitets bønner tilpasset hver enkelt drikk.

Det finnes også en kapsel som er utviklet spesielt for den nordiske tradisjonen med en vanlig kopp svart kaffe av god kvalitet. Melkekapslene består av melkepulver uten konserveringsmiddel.

Nescafé Dolce Gusto, som er utviklet i samarbeid mellom Nestlé og den italienske espressomaskinleverandøren DeLonghi, selges i Norge av Wilfa fra 1. september. Kapslene selges også i dagligvarebutikker.

Pressemelding

Powered by Labrador CMS