Hennig Olsen logo
Hennig Olsen logo

Hennig-Olsen lanserer storhusholdningsnyheter

Hennig-Olsen Is lanserer nye produkter for ulike storholdningsmarkedet. Årets nyheter omfatter en rekke tidsaktuelle smakskombinasjoner, tilpasset det profesjonelle markedet.

Publisert

- Etterspørselen fra horecasektoren øker stadig, med spesielt én serie i høysetet. Nå utvides Gold-serien ytterligere for å imøtekomme etterspørselen. Hennig-Olsen Gold er vårt premium isprodukt, og har etablert seg som en storhusholdningsfavoritt blant utsalgssteder, forteller marketingdirektør Espen Hennig-Olsen.

Nye Gold-produkter

Her er noen av nyhetene

* Gold Økologisk Vaniljeis med hjemmelaget jordbærrippel er et etterspurt produkt i horecasegmentet, spesielt som det eneste økologiske iskremproduktetet i storhusholdningsforpakning i Norge.

* Gold Pæresorbet, barnas favoritt med sin særpregede grønne farge og frisk smak. Smaken appellerer spesielt til de aller yngste, men også til ungdom og voksne.

* Gold Lakris og Vanilje, en unik trendsmak i fremgang med et spennende utseende. Produktet egner seg svært godt som avrunding på et finere måltid.

* Gold Cookie Dough med sjokoladerippel, en populær smak som passer til enhver meny.

Gelato Italiano

- Gelato Italiano har virkelig slått an blant det norske folk. Smaken skiller seg ut, og har en lettere konsistens enn vanlig iskrem og sterkere farger. Vi lager autentiske smaker basert på de beste råvarer. Årets nyheter er tilrettelagt for nordmenns kontinentale vaner, sier Hennig-Olsen.

* Gelato Italiano Amarena 5,5 liter - et friskt og fint dessertalternativ.

* Gelato Italiano Noce Sorento 5,5 liter - bygger på smak som går hele 7000 år tilbake, nemlig valnøtter.

Moussebeger

Årets sortiment vil for første gang inneholde porsjonsbegere med mousse i smakene sjokolade og sitron.

Moussebegrene er spesialdesignet for institusjonsmarkedet, med fokus på hygiene, holdbarhet og kvalitet.

* Porsjonsbeger Mousse 110 ml (sjokolade)

* Porsjonsbeger Mousse 110 ml (sitron)

- Produktene gjør det enkelt for utsalgsstedene med to års holdbarhet på frys og lukket forpakning. Du unngår svinn, og får muligheten til å planlegge langsiktig, sier Hennig-Olsen.

Powered by Labrador CMS