Arla ny logo

Arla satser stort på Apetina

Arla satser stort i sommer med ny design på fetaostene, et høyt trykk i media og en ny løsning for kokebok på mobil.

Publisert

Arla har et høyt trykk på Apetina i media i sommer, og kommer med ny reklamefilm i uke 20-22 og 32-33.

Annonser i magasiner og på internett vil gå over hele sommeren i ukene 20-35. I tillegg satses det på demonstrasjoner, grilltorg og andre butikkaktiviteter.

- Sommeren er høysesong for fetaoster. I fjor mai økte vi med 25 prosent i verdi mot fjoråret, og i år satser vi enda sterkere i media enn noen gang før, uttaler Johnny Persson, markedssjef i Arla Foods.

Ny design

Fetaostene fra Arla endrer også design denne våren og blir mer moderne. Serien er merket med forskjellige farger, slik at det er lettere for forbrukerne å skille de forskjellige sortene fra hverandre. Emballasjene kommer med fristende matbilder, som inspirerer til å lage utradisjonelle retter med Apetina.

Kokebok for mobilen

Arla lanserer i tillegg en kokebok for mobiltelefon med opptil 200 gode oppskrifter med Apetina Feta. Den-ne kan enkelt lastes ned ved å sende Apetina til 2004 og følge instruksjonene. Å laste ned kokeboken koster kun det samme som å sende en vanlig SMS. - Oppskriftene i kokeboken kommer med handleliste, slik at man kan ha denne med seg i butikken, og huske hva man skal ta med hjem til middag. Nå kan man ha med seg gode oppskrifter hvor enn man ferdes, sier Johnny Persson.

Pressemelding

Powered by Labrador CMS