Rosa champagne til valentinsdagen

Moët & Chandon ønsker med Moët & Chandon Rosé Imperial Limited Edition å feire kjærlighetens dag og øyeblikkene som binder oss sammen.

Publisert

– Dette er en fin champagne for de store og små anledningene i tiden som kommer, sier "brand manager" i Moët Hennessy Norge, Karen-Sofie Stenzel.

Det franske champagnehuset er stolte av å lansere sitt nyeste design fra Möet & Chandon, en moderne vri på det ikoniske designet med svart sløyfe. Designet er et sort gavebånd som snurrer seg rundt esken og hyller kjærlighet. Denne rosa champagnen symboliserer de spesielle øyeblikkene som binder oss sammen i livet.

Moët & Chandon Imperial Rosé

Druer: Pinot Noir, Pinot Meunier og Chardonnay

Pris: 449,90 kroner

Varenr.: 4137801 (Vinmonopolet)

Pressemelding

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Powered by Labrador CMS