Niche lanserer bobleteltet for utelivs- og horecabransjen. (Foto: Niche)
Niche lanserer bobleteltet for utelivs- og horecabransjen. (Foto: Niche)

Dette er «korona-teltet»

Niche lanserer «bobleteltet» for utelivs- og horecabransjen.

Publisert

Dette er et koronavennlige kohort-bobletelt, som en fint kan innrede etter ønske og med bord og plass til fem personer. Det er et popup-telt, som raskt kan settes opp og tas ned.

– Mulighetene er mange med denne nyheten. Bobleteltet kan kalles en Norges-nyhet for alle i restaurant-, hotell- og servicebransjen, og vi velger å ta med alle skidestinasjoner med afterski-konsept og festivaler også, reklamerer «brand manager» Svein Erik Håkonsen hos HRC Group (der du blant annet finner Niche og Foynland Storkjøkken).

Teltet egner seg både i dårlig eller godt vær, sommer eller vinter. Om sommeren følger det med toppduk til å skjerme for solen. Det leveres i en praktisk bæreveske. Temperaturforskjell kan være opptil 10 grader fra utsiden, og med varme kan du nyte kvelden med dine nærmeste. Teltet festes med plugger og barduner eller andre kreative løsninger, heter det i produktbeskrivelsen.

Diameteren på teltet er 2,77 meter, høyden er 1,98 meter på det høyeste, og teltet rommer fem personer under normale omstendigheter.

Her kan du se video av produktet

Les mer om produktet her

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Powered by Labrador CMS