– Hadde noen spurt meg om mine forventninger for 2020 da året begynte, ville nok alle mine spådommer slått feil. 2020 var et meget spesielt år preget av koronapandemi og smitteverntiltak som berørte hele samfunnet. Året var også en fin «skole» i praktisk ledelse, sier administrerende direktør i Hansa Borg Bryggerier, Lars Giil. (Foto: Hansa Borg/Mariann Hillestad)
– Hadde noen spurt meg om mine forventninger for 2020 da året begynte, ville nok alle mine spådommer slått feil. 2020 var et meget spesielt år preget av koronapandemi og smitteverntiltak som berørte hele samfunnet. Året var også en fin «skole» i praktisk ledelse, sier administrerende direktør i Hansa Borg Bryggerier, Lars Giil. (Foto: Hansa Borg/Mariann Hillestad)

Tok markedsandeler i koronaåret

Totalomsetningen til Hansa Borg Bryggerier endte i 2020 på linje med forventning, på 1,09 milliarder. Dette skyldes hovedsakelig et bra dagligvaresalg, med vekst på over 27 prosent i det totale ølsalget i Norge, sammenlignet med 2019.


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS