Ronnie Ottem. (Foto HSMAI)
Ronnie Ottem. (Foto HSMAI)

Ble sommerens servicehelt i Oslo

Ronnie Ottem er kåret til sommerens «Servicehelt» i Oslo av HSMAI. Han er eier og daglig leder i firmaet «Personlige Opplevelser».

Publisert

– Jeg er utrolig glad for at denne Fans of Good Service-prisen finnes og jeg er enormt glad for at jeg mottok den spesielt fordi prisen er så viktig for vår bransje. Bransjen er avhengig av å få klapp på skulderen nå som kundene blir mer og mer krevende, sier Ottem i en pressemelding, og fortsetter.

– Kravene til bransjen er mye større enn før og det brukes mer penger. Derfor kreves det at man hele tiden jobber med service i alle ledd og sørger for godt arbeidsmiljø, noe som denne prisen også bidrar til.

Service – en viktig del av produktet

– Formålet med Fans of Good Service er todelt. På den ene siden ønsker vi å styrke servicetilbydernes bevissthet om viktigheten av å betrakte selve servicen som viktig del av produktet. Dernest har vi et oppriktig ønske om å løfte og vise frem de mange serviceheltene, prosjektleder for Fans of Good Service, Benedicte Gilroy Bøgh.

Den gode sirkelen

– Vi har de senere årene fått mange svenske kolleger i servicebransjen og de har ofte vært gode rollemodeller innen det å yte gode kundeservice. Vi har blitt bedre mange steder i Norge, men jeg tror de fleste er enig når jeg sier at mange av oss kan bli enda bedre på å yte god service. I tre uker har vi reist i Norge og satt søkelyset på de dyktige serviceheltene og hedret de for den viktige jobben de gjør. De å løfte frem de gode gjør at andre også får lyst til å bli bedre. Vi vil skape den gode sirkelen, sier hun.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her