Administrerende direktør i Fursetgruppen, Gjøran Sæther (fra venstre), sammen med nyansatt salgsdirektør Renate Lindmark og den nye markeds- og kommunikasjonsdirektøren Naja Boone. (Foto: Fursetgruppen)

Ny kommersiell ledelse i Fursetgruppen

Renate Lindmark er ansatt som ny salgsdirektør og Naja Boone som ny markeds -og kommunikasjonsdirektør i Fursetgruppen.

Publisert

Lindmark kommer fra stillingen som «Vice President Sales» i First Hotels, og har mangeårig kommersiell erfaring fra selskaper som Teller, BNP Paribas og SEB Private Bank. Lindmark konstaterer at Oslo virkelig har begynt å bli en kulinarisk destinasjon og at konkurransen er tøff.

– Det byr på interessante muligheter for en velrenommert aktør som Fursetgruppen. Vi har god spennvidde i portfolioen vår med mange unike konsepter, samt kompetansen og kapasiteten til å ta på oss de store catering- og arrangementsjobbene. Vi skal vokse videre og jeg ser frem til å jobbe med teamet her for å skape lønnsomme resultater, sier hun.

Fra Wilhelmsen-systemet

Naja Boone kommer fra Wilhelmsen-systemet, der hun var «Global Head of Marketing & External Communications» i Wallenius Wilhelmsen. Hun har flere års erfaring fra markeds -og kommunikasjonsbyråer i New York og Oslo, blant annet Gambit Hill+Knowlton Strategies, Scandinavian Design Group og Siegel+Gale.

– Digitalisering av restaurantbransjen skjer nå, så jeg ser frem til å drive nytenkning rundt markedsføringen vår fremover. Fursetgruppen har historisk sett vært en ledestjerne på flere felt de siste 20 årene og vi har selvsagt ambisjon om å holde på denne posisjonen, sier Boone.

Styrke de digitale salgsambisjonene

Administrerende direktør i Fursetgruppen AS, Gjøran Sæther, forteller at selskapet er inne i en spennende fase og ønsker å styrke sine digitale salgsambisjoner sammen med sitt nye lederteam på kommersiell side.

– Lindmark og Boone kommer inn med mye erfaring fra salg, datadreven markedsføring og digitalisering. De er fremoverlente typer og det er det vi trenger nå. Vi må hele tiden følge med i markedet og på trender innen bransjen. Salg og marked må jobbe mye mer integrert for å vinne kampen om restaurantgjestene fremover, sier Sæther i en pressemelding.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Powered by Labrador CMS