Scandic48H

Kampanjen #Nordics48h skal lokke turister til Norden

Turister fra hele Europa drømmer om å besøke Norge og Norden med fjord og fjell, midnattssol og nordlys, hval og elg, nordisk design og nordisk musikk. De drømmer om mye, og Scandic Hotels ønsker å gi dem det – på 48 timer. I kampanjen #Nordics48h har Scandic invitert to reisebloggere fra Storbritannia og Tyskland for å oppleve Norden på kun 48 timer.

Publisert

Dette gjøres for å vise frem flere sider av Norden og de muligheter som finnes i Norden, og hvordan man kan kombinere hotellopphold med de aktiviteter som tilbys ved destinasjonene.

Økt interesse for Norden

– Vi ser en større interesse for å reise i Norden i form av økt besøk og bookinger på våre nettsider fra utenlandske gjester. De vil komme hit, og det synes vi er topp! Derfor vil vi inspirere og vise spennende aktiviteter man kan gjøre. Vi vil vise hele bredden. Norden er elger og fjorder, men også så utrolig mye mer, sier Joel Nyrén, Digital Marketing Manager i Scandic.

De nøye utvalgte bloggerne som deltar i kampanjen er blant de største innen kategorien reisebloggere i sine markeder. Yaya og Lloyd fra Storbritannia står bak bloggen «Handluggage Only», og Christine Neder fra Tyskland driver bloggen «Lillies Diary».

Startet 31. mai

Først ut er «Handluggage Only» som starter sin reise søndag 31. mai, og som nå kan følges via deres egen blogg, Scandics hjemmeside samt under #Nordics48h på Instagram.

Ingenting av innholdet i opplevelsene avsløres på forhånd, og bloggerne får kun vite det aller mest nødvendige innen reisen tar til. Reisene dokumenteres både med foto og film.

– Det kommer til å bli hektiske 48 timer som blir fylt av morsomme aktiviteter og spennende møter. Den lille tiden som bloggerne får til å hvile seg vil skje på utvalgte Scandic-hoteller. Med kampanjen vil vi i tillegg vise at Scandic tilbyr komfortable hoteller hvor du kan hente deg inn igjen etter en hektisk dag med opplevelser og lade batteriene til neste dag, avslutter Joel Nyrén i en pressemelding.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

"
Powered by Labrador CMS