HSMAI priser

Priser for førsteklasses service

Scandic Hotels, Oslo Lufthavn, Nespresso Boutique og Gimle Parfymeri var blant dem som nylig ble tildelt prestisjetunge servicepriser under den årlige kåringen Serviceløft, i regi HSMAI.

Publisert

Gimle Parfymeri på Frogner i Oslo stakk torsdag av med hovedprisen Årets Service Veiviser 2014, da HSMAI (Hospitality Sales & Marketing Association International) delte ut sine servicepriserpå Grand Hotel, denne gang i samarbeid med OHF (Oslo Handelsstands Forening).

Løfte servicenivået

Prisene har til hensikt å inspirere til å løfte det norske servicenivået, samt å få bedriftene til å avgi et serviceløfte. Det deles ut priser i en rekke kategorier og til én hovedvinner.

– Jeg er imponert over nivået på de innsendte bidragene, sier Ingunn Hofseth, administrerende direktør i HSMAI, og fortsetter: – Vi setter også stor pris på samarbeidet med Oslo Handelsstands Forening, og vår felles innsats for å rette søkelyset mot betydningen av god service.

Høyt nivå

– Det er et gjennomgående høyt nivå på ambisjoner og gjennomføringsevne innen de forskjellige disiplinene, som omfatter tjeneste- og medarbeiderutvikling, kommunikasjon, kundeopplæring, klagebehandling, fysiske rom og systemer, og kundebehandling. I tillegg kårer vi altså Årets Serviceløft, som denne gangen gikk til Gimle Parfymeri, i flere av kategoriene, forteller Ingunn Hofseth.

Juryen

Juryen har bestått av juryleder Gunnar Larssen, adm. dir. i Oslo Handelsstands Forening (OHF), Bård Tronvoll, professor ved Høgskolen i Hedemark, Tone Wicklund-Hansen, adm. dir. i Drueklasen, Ronnie Ottem, eier og daglig leder i Personlige Opplevelser, Rajko Mink, adm. dir. i TGI Fridays Scandinavia, Inge Stenbakk, Kjøpmann i Meny, Sander Sværi, førsteamanuensis ved Markedshøyskolen i Oslo, og Ingunn Hofseth, administrerende direktør HSMAI.

Pressemelding

Powered by Labrador CMS