HSMAI Engø Gård2

Høythengende servicepris til Engø Gård

Engø Gård Hotel og Restaurant ble tirsdag tildelt hovedprisen i Årets Serviceløft 2013, Årets Serviceveiviser 2013.

Publisert

Høythengende pris til Engø Gård; Årets Serviceveiviser 2013.

Det er reisebransjeorganisasjonen HSMAI som deler ut serviceprisene som er en del av kampanjen Årets Serviceløft, målet med kampanjen er å bidra til å høyne servicenivået i norske handels- og servicebedrifter. Prisutdelingen fant sted på HSMAI-dagen, som ble arrangert på Hotel Bristol i Oslo tirsdag kveld.

Kjøkkensjef Jonas André Nåvik på Engø Gård.

– Dette er en stor motivasjon til å stå på og jobbe videre med å opprettholde og tilpasse produktet og servicen som vi skal legge til grunn for å gi hver gjest den gode opplevelsen, sier daglig leder ved Engø Gård, Kari Lie.

Se film om Engø Gård her

– Formålet med prisene er å få flere til å engasjere seg i det holdningsskapende arbeidet, og gjennom skjerpet fokus, kompetanseheving og bygging av holdninger og bedriftskultur, kunne gi serviceytelse styrket status. Dette gjøres ved å skape oppmerksomhet, entusiasme og engasjement rundt et felles serviceløft lokalt, regionalt og nasjonalt, sier Ingunn Hofseth administrerende direktør i HSMAI.

Prisvinnere

Prisvinnere i de forskjellige kategoriene ble:

Kommunikasjon: Baker Hansen, Vika

Kundebehandling: Engø Gård, Tjøme

Medarbeiderutvikling: Quality Airport Hotel Stavanger

Fysiske rom og systemer: Ingeniørenes Hus AS og Eurest AS, avd. Ingeniørenes Hus og Møtesenter, Oslo

Årets Serviceveiviser 2013: Engø Gård Hotel og Restaurant, Tjøme

Pressemelding

"
Powered by Labrador CMS