Årets selskap ASKO Agder

ASKO hedret sine ansatte

ASKO Agder ble nylig kåret til Årets selskap på nasjonalt salgsmøte for ASKO Storhusholdning og Servicehandel i Barcelona nå nylig. Kristian Halvorsen Kjærnes ble kåret som Årets markedskonsulent, mens Siv Fjærli Krüger ble tildelt ASKOs første «Mer enn forventet»-pris.

Publisert

Direktør for storhusholdning og servicehandel i ASKO Norge, Tore Bekken (t.v), overrakte prisen for beste selskap innenfor storhusholdning og servicehandel i konsernet til ASKO Agder. Markedsavdelingen i selskapet ved Solveig Mjåland, Geir Arne Sangesland, Christopher Johnsen, Boris Praljak og Erling Drøsdal ble overrakt prisen.

Årlig kåres det ASKO-selskapet som har utmerket seg best i forhold til vekst, kundeservice og kundeinnsikt.

I juryens begrunnelse for tildelingen av prisen, heter det bl.a. at selskapet kan dokumentere en betydelig vekst i et meget krevende marked, og at alle i selskapet har gjort en sterk innsats for å legge til rette for nye varegrupper. Videre har det også vært gjort et betydelig arbeid med igangsetting og oppfølging av en rekke prosjekter som betyr mye for videreutviklingen av grossistproduktet.

Årets markedskonsulent i ASKO, Kristian Halvorsen Kjærnes.

Direktør for storhusholdning og servicehandel i ASKO Norge, Tore Bekken, overrakte prisen, og fremhevet i den forbindelse at markedsavdelingen i selskapet har lagt ned mye arbeid i å etablere rutiner og systemer som sikrer en høy kundeservicegrad. – Høy kundetilfredshet er noe av det viktigste vi arbeider med. God dialog med kundene og innsikt i deres behov er en forutsetning for å levere et kvalitetsprodukt. ASKO Agder har fokusert sterkt på dette, og resultatene dette har gitt, gjør selskapet til en fortjent vinner av årets pris, fremhevet Bekken.

Årets markedskonsulent i ASKO

Kristian Halvorsen Kjærnes ble kåret som årets markedskonsulent under det nasjonale salgsmøtet i ASKO, som nylig ble avholdt i Barcelona.Han får utmerkelsen for å ha vist stor innsatsvilje og ikke minst for oppnådde resultater. Videre har han gjennom sitt arbeid bidratt til å skape gode og varige kunderelasjoner. Han er systematisk og grundig på alle måter, og kan sitt fag. I begrunnelsen for tildelingen heter det bl.a. at hans kompromissløse ”stå-på vilje” for kundene er positivt og givende, og noe som bidrar til en løsningsorientert holdning innad i ASKO-systemet.

Gjennom sin væremåte er han er en meget god ambassadør både for storhusholdningsmarkedet og ikke minst ASKO.

Mer enn forventet-prisen til Siv Fjærli Krüger

Siv Fjærli Krüger ble tildelt prisen av markedsdirektør for servicehandelen, Karl Wethal (fra venstre), salgsdirektør Stig Werner Jørgensen og markedsdirektør for storhusholdning Lars-Kristian Leiro.

Markedskonsulent Siv Fjærli Krüger ble tildelt den første «Mer enn forventet»-prisen på ASKO Storhusholdnings nasjonale salgsmøte. Dette er en pris som er innstiftet for å hedre den eller de som har evnet å gi mer enn forventet til sine kunder gjennom en helt spesiell innsats eller på andre måter har gjort seg bemerket som særdeles kundeorientert og serviceinnstilt.

Powered by Labrador CMS