Terje Ness nett2

Ness forlater Onda - konsentrerer seg om Oro

Fra 1. april blir det gjort endringer i eierstrukturen i restaurantene Alfred, Brasserie Blanche, Onda og Oro. Eierne Rune Pal og Terje Ness vil dele driften av restaurantene mellom seg. Fra april overtar Rune Pal driften av restaurantene Onda, Alfred og Brasserie Blanche, mens Terje Ness overtar driften og eierskapet av restauranten Oro.

Publisert

Terje Ness konsentrerer seg om Oro.

De to kokkene har eid restaurantene sammen i flere år igjennom et felles selskap. Nå vil dette endres til to selskaper.

– Det er viktig og riktig at vi begge bruker tid på det vi synes er morsomst. For meg er det å videreutvikle konseptene og restaurantene Onda, Alfred og Brasserie Blanche, sier Rune Pal.

– Jeg ønsker å bruke mer tid med familien, og har konkrete prosjekter knyttet til bøker og TV som krever mye tid. Dermed mener jeg at dette er en god avgjørelse for restaurantene, kundene, Rune og meg selv, sier Terje Ness.

– Et enda bedre tilbud

Restaurantene til Pal og Ness blir regnet som noen av Oslos beste, og har i flere år fått solide anmeldelser i anerkjente tidsskrifter og magasiner. Begge er sikre på at den nye delingen vil gi publikum et enda bedre tilbud.

– Oro er en restaurant jeg har en sterk kjærlighet til, og konseptet skal styrkes og videreutvikles ytterligere, sier Ness.

Flere konsepter for videreutvikling

– Alfred og Brasserie Blanche har en sterk historie som det er gode muligheter å bygge videre på. Onda er relativt ny, men med en fantastisk beliggenhet i havnebassenget ved Aker Brygge. Den skal videreutvikles og jeg har noen ideer. Alle restaurantene våre vil beholde samme høye kvalitet på mat, vin, service og opplevelse som stedene allerede er kjent for, sier Pal.

Pressemelding

Vil du holde deg oppdatert i horecabransjen?

Bestill et abonnement på magasinet Horeca i dag

"

Åtte ganger i året byr vi på masse nyttig og interessant fagstoff for deg som arbeider på alle nivåer i horecabransjen. I sin 44. årgang er Horeca den beste kanalen til bransjen gjennom magasinets systematiske og grundige dekning av hovedmålgruppene:

• hoteller, kurs-/konferanse- og andre overnattingsbedrifter

• restauranter

• barer og puber

• utesteder

• kafeer

• contract catering

• kantiner

• institusjoner

Bestill abonnement på magasinet Horeca her

Hold deg også oppdatert med vårt gratis nyhetsbrev, som blir sendt ut 1-2 ganger hver eneste uke.

Meld deg på gratis nyhetsbrev her

"
Powered by Labrador CMS