Rezidor kokkelærlinger

Kokkelærlingene i Rezidor fikk prøve seg

Under det årlige arrangementet Rezidor-arrangementet ”Chef Apprentice” deltok til sammen 24 Rezidor-lærlinger fra hele Norge. Arrangementet fant sted på Radisson Blu Scandinavia Hotel i Oslo nå i februar.

Publisert

Vinnerlaget besto av Simon Storebø (Radisson Blu Hotel Norge, Bergen), Øystein Olsen ( Radisson Blu Oslo Plaza), Even Amundsen (Radisson Blu Trondheim Airport) og Simen Christensen (Radisson Blu Gardermoen).

– Fantastisk moro! Med seks sterke lag og alt fra menykomposisjon til smak og presentasjon på listen over målekriterier, klarte dommerpanelet til slutt å kåre et knippe verdige vinnere, konstaterer en smilende Kristoffer Solstad, Manager for People Development Norway.

Vinnerlaget

Bevæpnet med talent og nyslipte kniver, gikk de til dyst for å hevde seg i toppsjiktet.

Vinnerlaget besto av Simon Storebø (Radisson Blu Hotel Norge, Bergen), Øystein Olsen (Radisson Blu Oslo Plaza), Even Amundsen (Radisson Blu Trondheim Airport) og Simen Christensen (Radisson Blu Gardermoen).

Lek, læring, Work Shop og Cook-off

Målet med arrangementet ”Chef Apprentice” er å inspirere dyktige kokkelærlinger i Rezidor Hotel Group . Work Shops, fagquiz og kokkelering var bare noe av det som sto på programmet i løpet av de to dagene.

I tillegg fikk lærlingene møte flere av hotellkjedens matleverandører, og også input om hvilke karrieremuligheter de har både nasjonalt og internasjonalt innen Rezidor Hotel Group.

Bygge nettverk

– Det at lærlingene våre får mulighet til å bygge nettverk på tvers av hotell og byer og ikke minst utveksle erfaringer seg i mellom, er kjempeviktig for oss. Lærlingene av i dag er skaperne av fremtidens måltidsopplevelser, og derfor er dette et arrangement vi garantert kommer til å fortsette med, sier Kristoffer Solstad.

Pressemelding

Vil du holde deg oppdatert i horecabransjen?

Bestill et abonnement på magasinet Horeca i dag

"

Åtte ganger i året byr vi på masse nyttig og interessant fagstoff for deg som arbeider på alle nivåer i horecabransjen. I sin 44. årgang er Horeca den beste kanalen til bransjen gjennom magasinets systematiske og grundige dekning av hovedmålgruppene:

• hoteller, kurs-/konferanse- og andre overnattingsbedrifter

• restauranter

• barer og puber

• utesteder

• kafeer

• contract catering

• kantiner

• institusjoner

Bestill abonnement på magasinet Horeca her

Hold deg også oppdatert med vårt gratis nyhetsbrev, som blir sendt ut 1-2 ganger hver eneste uke.

Meld deg på gratis nyhetsbrev her

"
Powered by Labrador CMS