ChoiceHederTrondheim

Stordalen hedrer sine egne

Nordic Choice Tour er et av Skandinavias største internarrangementer. På litt over to uker besøker eier og styreleder i Nordic Choice Hotels, Petter A. Stordalen, og administrerende direktør Torgeir Silseth, ti ulike destinasjoner i Norge og Sverige, for å møte tusenvis av folk som jobber i selskapet. Én del av opplegget er å anerkjenne fantastisk innsats fra fantastiske ansatte.

Publisert

Vinner Maria Svensson sammen med driftsdirektør John Kristian Stubban og administrerende direktør i Nordic Choice Hotels, Torgeir Silseth (til venstre).

– I Nordic Choice jobber det bare helter. Så de som vinner disse prisene er helt ekstraordinære. Uten dem hadde det ikke vært noe Nordic Choice, sier eier og styreleder i Nordic Choice Hotels, Petter A. Stordalen.

Under kan du se hvem som vant da Stordalen & Co nylig besøkte Trondheim:

Ildsjelen

Prisen løfter frem WeCare initiativ, og går til medarbeidere som har vist ekstra omtanke for mennesker eller miljø i sitt lokalmiljø.Vinner: Frida Sjöberg

Beste idé

Prisen løfter frem medarbeidere som ved å tenke nytt og kreativt, bidrar til nysalg, mersalg og oppsalg ved hotellet.Vinner: Laila Bakken og Anita Østmo

Problemløseren

Prisen løfter frem medarbeidere som yter ekstraordinær service og strekker seg langt for å gi det lille ekstra til hotellets gjester.Vinner: René Räisänen

Stjerneskuddet

Prisen løfter frem unge, nyansatte hotelltalenter med engasjement, teft, læringsglede og arbeidslyst.Vinner: Hanna Jacobsen

Smile-prisen

Prisen løfter frem medarbeidere som alltid har et smil på lur og sprer ekte glede blant gjester og kolleger.Vinner: Maria Svensson

Nordic Choice Tour hederspris

Prisen løfter frem personer som på ulike vis utmerker seg. Personen er et forbilde og inspirasjon for både hotelledelsen og sine kolleger. Personen har over tid vist ekstraordinære EMB-kvaliteter.Vinner: Ann Kristin Lønnvik

Pressemelding

Vil du holde deg oppdatert i horecabransjen?

Bestill et abonnement på magasinet Horeca i dag

"

Åtte ganger i året byr vi på masse nyttig og interessant fagstoff for deg som arbeider på alle nivåer i horecabransjen. I sin 43. årgang er Horeca den beste kanalen til bransjen gjennom magasinets systematiske og grundige dekning av hovedmålgruppene:

• hoteller, kurs-/konferanse- og andre overnattingsbedrifter

• restauranter

• barer og puber

• utesteder

• kafeer

• contract catering

• kantiner

• institusjoner

Bestill abonnement på magasinet Horeca her

Hold deg også oppdatert med vårt gratis nyhetsbrev, som blir sendt ut 1-2 ganger hver eneste uke.

Meld deg på gratis nyhetsbrev her

"
Powered by Labrador CMS