JacobsCreekAgassi

Jacob’s Creek-film med André Agassi hedret

Jakob’s Creeks “Open” filmserie med tennislegenden Andre Agassi som har høstet to prestisjefylte internasjonale reklamepriser i sommer. Filmene har fått prisene ”Sølvblyant” på 2012 One Show Entertainment Awards 13. juni og ”Bronseløve” på 2012 Cannes Lions den 23. juni.

Publisert

Tennislegenden André Agassi samarbeider med Jacob's Creek, og nå er filmene prisbelønnet.

Begge konkurransene krever et meget høyt nivå innen kreativ kommunikasjon for å delta og er svært ettertraktede for reklamebransjen. Jakob’s Creek er det eneste vinmerket som har vunnet pris, ikke bare i én, men i begge konkurransene, og styrker dermed sin posisjon som global leder innen vinmarkedsføring.

Den 59. Cannes Lions International Festival of Creativity kunne i år rapportere om over 28.000 påmeldte bidrag fra hele verden. Det var 87 kampanjer nominert i kategorien Sponset Innhold og Underholdning, og Jakob’s Creeks “Open”-kampanje ble tildelt bronseløve for "beste bruk av integrert sponsing".

– Jeg er veldig fornøyd med anerkjennelsen kampanjen har fått for sitt unike kreative innhold. Open- filmene inneholder en rekke dyptgående intervjuer med Andre Agassi der han forteller om sine opplevelser både på og utenfor tennisbanen. Jakob’s Creeks kommunikasjonsplattform heter True Character, og Andre Agassi er nettopp en slik ekte karakter, akkurat som våre viner, Jo Adamo, Marketing Director for Orlando Wines (produsenten av Jakob’s Creek).

Filmene kan sees på Jakob’s Creek You Tube-kanal og på Facebook

Pressemelding

"
Powered by Labrador CMS