Missoni2

Missoni: Nye luksushotell og ny nettside

Hotel Missoni, som er en del av Carlson Rezidor Hotel Group, skal bygge to nye luksushoteller. Et  på Mauritiusog et i Doha i Qatar. Hotellkjeden som oser luksus og eleganse lanserer også ny hjemmeside som gjør det enda enklere å kommunisere og ivareta gjestenes behov.

Publisert

Hotel Missoni Mauritius

Det nye Hotel Missoni Mauritius vil etter planen stå klart til å ta imot de første gjestene i 2014. Livsstilshotellet blir liggende 40 minutter fra den internasjonale flyplassen Sir Seewoosagur Ramgoolam, og 50 minutter fra hovedstaden Port Louis.

– Jeg har vært forelsket i denne vakre, sjarmerende øya med dens fargesterke kultur og herlige befolkning i over 30 år, og det gleder meg å kunne presentere et unikt luksushotell under det prestisjefulle varemerket Missoni, sier Gilles Bouigue, president for Bouigue Développement, eier av eiendommen på Mauritius.

Eksotisk reisemål

Mauritius er et eksklusivt og eksotisk reisemål hele året. Her er vakre palmestrender og dramatisk vulkanlandskap. Med utsikt over byen Baie du Cap, vil Hotel Missoni Mauritius kunne tilby 80 luksussuiter med enestående utsikt over havet, og noen av verdens mest fantastiske strender.

Hver suite vil ha Missonis egne velkjente mønster og tekstiler, og en stor overdekt utendørsplass, som på Mauritius kalles “Varangue”. Hotellet skal tilby Missonis egne italienske restaurant “Cucina”, den klassiske italienske kaféen “Choco Café”, en heldagsåpen restaurant, loungebar og en strand-/poolbar. Fritidsanlegget omfatter en 650 meter lang sandstrand, utendørsbasseng, fitnessanlegg, barneklubb og et 900 kvadratmeter stort spa. Sol og bad, vannsport, dyphavsfiske, vandring, sykling og golf er bare noen av fritidsaktivitetene som er tilgjengelig rett i nærheten.

Hotel Missoni Doha

Det nye og luksuriøse livsstilshotellet Hotel Missoni Doha i Qatar vil etter planen ønske de første gjestene velkommen i slutten av 2015. Det vil ha omkring 200 rom og 70 leiligheter med utsøkt service. Doha er Qatars hovedstad, med svært sterke gass-, service-, eiendom- og medisinindustrier. Byen utvikles til å bli et viktig forretnings- og møtereisemål i Gulfen, og kommer virkelig å stå i sportsverdens sentrum når Qatar er vertsland for fotball-VM i 2022.

– Qatar gagnes av svært gode økonomiske forutsetninger. Befolkningen er mottagelig for en ny type luksus og livsstil og vårt flaggskip Hotel Missoni blir et tillegg til Dohas raskt utviklede marked, sier Kurt Ritter, Rezidors konsernsjef og administrerende direktør i Carlson Rezidor Hotel Group.

Hotel Missoni Doha bygges med beliggenhet bare 10 minutter fra den internasjonale flyplassen og West Bay-området, og rett i nærheten av alle underholdnings- og fritidsaktivitetene byen har å tilby. Hotellet tilbyr sine gjester kulinariske opplevelser som speiler den elegante og luksuriøse essensen i varemerket Hotel Missoni.

Gjestene kan også nyte 800 kvadratmeter spa- og fitnessområde, et utendørsbasseng og ca. 1500 kvadratmeter konferanse- og bankettfasiliteter.

Hjemmeside med fokus på gjesten

Hotel Missonis har også relansert sin nettside. Med gjestenes ønske og behov i fokus er nettsiden tilpasset alle plattformer, skjermstørrelser og lokasjoner. Ved å involvere sosial medieaktivitet, destinasjons- og hotellnyheter og informasjon om spesielle tilbud tilbyr den en mulighet for verdifull kommunikasjon med gjestene.

Nettsiden er enkel å bruke. Her finnes alt, uansett om behovet er å finne relevant informasjon om hotellene og deres rom, reservere bord på en av restaurantene eller booke et rom til best mulig pris tilgjengelig på internett.

App

Gjennom appen My Hotel Missoni som nylig ble lansert viser Hotel Missoni at de er dedikert til å gi gjestene en ny opplevelse gjennom å levere teknologiske trender og preferanser. Med appen er alt fra informasjon om hotelloppholdet, booking av bord på hotellets restaurant og bestilling av romservice bare få tastetrykk unna, uansett hvor du befinner deg.

Pressemelding

Vil du holde deg oppdatert i horecabransjen?

Bestill et abonnement på magasinet Horeca i dag

Åtte ganger i året byr vi på masse nyttig og interessant fagstoff for deg som arbeider på alle nivåer i horecabransjen. I sin 43. årgang er Horeca den beste kanalen til bransjen gjennom magasinets systematiske og grundige dekning av hovedmålgruppene:

• hoteller, kurs-/konferanse- og andre overnattingsbedrifter

• restauranter

• barer og puber

• utesteder

• kafeer

• contract catering

• kantiner

• institusjoner

Bestill abonnement på magasinet Horeca her

Hold deg også oppdatert med vårt gratis nyhetsbrev, som blir sendt ut 1-2 ganger hver eneste uke.

Meld deg på gratis nyhetsbrev her

"
Powered by Labrador CMS