NordicChoiceHotels

Kåret til årets norsk-svenske selskap

Prisen "Årets norsk-svenske selskap" er en pris hvor Norsk-svensk Handelskammer hedrer selskaper som har utpekt seg spesielt i norsk-svensk sammenheng. Nordic Choice Hotels fikk i går utmerkelsen. Prisen ble delt ut til en overrasket hotelleier Petter Anker Stordalen under åpningen av Clarion Hotel Post i Göteborg går kveld.

Publisert

Nordic Choice Hotels får prisen fordi selskapet har: * En sammensatt konsernledelse med representanter fra begge land * Virksomhetens art bidrar til å bringe mennesker sammen over landegrensene * Hotellkjeden bidrar til relasjonsbygging, økt kunnskap og forståelse for hverandre* Vinneren er Nordens største hotellkjede med en sterk norsk-svensk profil

Overrasket Stordalen

Prisen ble delt ut av styremedlem Ola Kleiven til en overrasket eier Petter Anker Stordalen og konsernsjef Torgeir Silseth under åpningen av Göteborg Post Hotel i kveld (torsdag).Utover anerkjennelse, består prisen av en kvadratkilometer regnskog og en gratis plass i Handelskammerets lederutviklingsprogram; Talentnettverket.

Vil utvikle det svensknorske samarbeidet

Norsk-Svensk Handelskammer arbeider for å utvikle og bedre samarbeidet mellom Sverige og Norge – både for næringslivet og arbeidstakere. De fleste sentrale aktører i næringslivet i begge land er medlemmer, og det er et godt samarbeid med Innovasjons Norge, Sveriges Exportråd og de ambassadene. Prisen deles ut at styrene i de to landene, etter nominasjoner fra medlemmene. I år er det NSHK Oslo som deler ut prisen.– Det er vi er naboer gjør at alt for mange tar for lett på det å etablere seg over grensen. Næringsdrivende og arbeidstakere opplever hver dag store og små problemer, som vi arbeider for å hindre, sier styreleder i NSHK Oslo, Rune Mørck Wergeland

Pressemelding

Vil du holde deg oppdatert i horecabransjen?

Bestill et abonnement på magasinet Horeca i dag

Åtte ganger i året byr vi på masse nyttig og interessant fagstoff for deg som arbeider på alle nivåer i horecabransjen. I sin 43. årgang er Horeca den beste kanalen til bransjen gjennom magasinets systematiske og grundige dekning av hovedmålgruppene:

• hoteller, kurs-/konferanse- og andre overnattingsbedrifter

• restauranter

• barer og puber

• utesteder

• kafeer

• contract catering

• kantiner

• institusjoner

Bestill abonnement på magasinet Horeca her

Hold deg også oppdatert med vårt gratis nyhetsbrev, som blir sendt ut 1-2 ganger hver eneste uke.

Meld deg på gratis nyhetsbrev her

"

Relaterte artikler

    Powered by Labrador CMS