PetterAStordalenChoice2

Stolt Stordalen etter europeisk prisdryss

Nordic Choice Hotels stakk av med gjeve priser under bransjeorganisasjonen HSMAIs Travel Marketer Award i London. Eier og styreleder Petter A. Stordalen (bildet) ble kåret til en av "Europe`s Top Ten Extraordinary Minds in the Hospitality and Travel Industry". I tillegg ble Nordic Choice belønnet med "European Travel Marketer of the Year". Nordic Choice vant også i kategorien for beste event, og fikk utmerkelser i kategoriene miljø og PR.

Publisert

- Jeg er stolt av det vi har fått til sammen, men mest av alt inspirerer dette oss til å bli enda bedre, sier Petter A. Stordalen i Nordic Choice Hotels.

- Vi har satset offensivt på å løfte frem våre hoteller i Skandinavia. Det er spesielt gledelig at en norsk hotellaktør som Nordic Choice, kan gjøre seg internasjonalt bemerket, sier Petter A. Stordalen, eier og styreleder i Nordic Choice Hotels.

HSMAI-prisen blir omtalt som "reiselivsbransjens Oscar", og hedrer de beste aktørene i den europeiske reiselivsbransjen innen PR og markedsføring. Under arrangementet, ble Petter A. Stordalen kåret til en av "Europe`s Top Ten Extraordinary Minds in the Hospitality and Travel Industry", sammen med blant annet Bjørn Kjos, administrerende direktør i Norwegian, Stelios Haji-Ioannou, grunnleggeren av EasyJet og Sir Richard Branson, styreleder i Virgin Group.

- Setter standard for bransjen

-Utmerkelsen peker ut ledere som skiller seg ut for ekstraordinære prestasjoner og lederskap gjennom mange år. Juryen har lagt vekt på å velge ut rollemodeller som setter standarder for bransjen, sier Ingunn Hofseth, administrerende direktør i HSMAI Europe.

Nordic Choice ble i tillegg belønnet med "European Travel Marketer of the Year" og prisen for beste event for arrangementet "Vinterkonferansen 2010". Vinterkonferansen samler over 2000 medarbeidere, kunder og samarbeidspartnere i Globen i Stockholm hvert år. Arbeidet med ISO sertifisering av 170 hoteller, Operation Penguin, fikk hederlig omtale i kategorien for miljø. Lanseringen av Comfort Hotel Xpress i Møllergata, fikk tilsvarende hederlig omtale i kategorien PR.

Stolt Stordalen

- Vi har gjort rent bord i London. Jeg er stolt av det vi har fått til sammen, men mest av alt inspirerer dette oss til å bli enda bedre. De neste årene åpner vi noen av de mest spektakulære hotellprosjektene i Skandinavia. Vi har fortsatt mye på hjertet som vi gleder oss til å fortelle til våre gjester, sier Stordalen.

HSMAI har årlig prisutdeling på landsbasis. HSMAI Travel Marketer Award løfter frem gode bidrag innen kategorier reklame, miljø, PR og sosiale medier. I år er første gang det arrangeres en europeisk utdeling.

Pressemelding

Relaterte artikler

    Powered by Labrador CMS