Isbar_miljo

Revitaliserer isbarkonsept

– I år gjennomfører vi en total revitalisering av vårt største isbarkonsept, ”Royal”, som fra nå enkelt og greit heter ”Diplom-Is”, men med et nytt, renere og mer tidsriktig design, opplyser produktsjef Lene Solbrekken i Diplom-Is til Fastfood.no.

Publisert

Isbarmiljø med nygammel profil. Eskimonika har fått glimt i øyet.

Omprofileringen kommer som en naturlig følge av at Diplom-Is i fjor relanserte sin kjente og kjære Eskimonika-logo, vel å merke i en ny og mer moderne drakt: Eskimonika fremstår som tydelig avsender – med glimt i øyet.

Branded House-strategi

Lene Solbrekken – med ny Branded House-strategi.

Samtidig la selskapet om til en Branded House-strategi. – Det betyr at Diplom-Is nå fremstår som mye tydeligere på alle kommunikasjonsflater, fra produktdesign til reklame, fremholder Lene Solbrekken.

Genererer mersalg

– Vi har konsentrert oss sterkt om funksjonalitet i isbaren, og tilbyr et utvalg elementer som hver og en har sin definerte rolle i konseptet. Elementene er sammen med på å trekke kundens oppmerksomhet til disk, hjelpe kunden til valg og generere mersalg. Vi vil på sikt jobbe dypere med sortimensanbefalinger, for best mulig tilpasning og utvalg tilpasset våre ulike utsalgssteder, sier Lene Solbrekken.

Fastfood.no

"

Relaterte artikler

    Powered by Labrador CMS