Nytt service-gull til VIA Travel

VIA Travel tok nok en gang gull under Servicekonferansen i regi av markedsføringsorganisasjonen HSMAI. I år tok Norges største forretningsreisebyrå gull for sitt arbeid med selvbookingsløsningen VIA Online.

Publisert

Rune Feltman i Via Travel.

I 2009 fikk VIA Travel hovedprisen Årets Serviceløft.

I år tok forretningsreisebyrået nok et gull i klassen ”Fysiske rom og systemer” for sitt arbeid med organisering og opplæring rundt selvbookingsløsningen VIA Online, der bedrifter selv kan foreta reisebestillinger på nettet.

– Gullet er en veldig gledelig anerkjennelse for det arbeidet vi har lagt ned. Prisen bekrefter at vår satsning på service forsetter å gi gode resultater, sier administrerende direktør i VIA Travel Norge, Rune Feltman.

– Engasjerende

Målet med HSMAIs servicepris er å fremme kompetanseutviklede tiltak for å øke konkurransedyktighet og lønnsomhet i serviceintense næringer. Juryen, ved leder Nicolay Leganger, mener VIA Travel har utmerket seg ved å utvikle kundeservicen knyttet til bestilling og kjøp av tjenester på Internett.

– Bruken av tjenesten er doblet på ett år og det økende behovet for intern og ekstern support synes vel ivaretatt. Juryen fremhever de gode forundersøkelsene og utrullingen av supportsystemet som ble gjort på en engasjerende måte med internkundeservice i fokus, sier juryleder Nicolay Leganger.

Fornøyde kunder

VIA Travel har som målsetning å være best på service og kundebehandling. Nettopp derfor bestemte selskapet seg for å profesjonalisere kundebehandlingen ytterligere.

– Reisebyråbransjens viktigste kapital er medarbeiderne med deres kompetanse og evne til å levere god service og kundebehandling. For å forbedre tilbudet til eksisterende kunder og for å få flere nye kunder, startet vi et omfattende internt opplæringsprogram. Resultatet er at vi i dag har enda dyktigere medarbeiderne og enda mer fornøyde kunder, forteller Rune Feltman.

Pressemelding

Powered by Labrador CMS