Imsdal klar for alt

\"Klar for alt\"

Imsdals nye reklamekonsept benytter seg av en enkel, leken strek som billedgjør "klar for alt" med en naturlig sammenheng til produktet.

Publisert

Nytt slogan: "Imsdal. Får kroppen nok vann er du klar for alt".

På nett vil kampanjen utvikle seg utover høsten, hvor folk i større og mindre skala vil bli "testet" om de virkelig er klare for alt! Den nye Imsdal-kampanjen er i motsetning til mer tradisjonelle og passive reklamer basert på aktiviteter, og en hvor målgruppen selv står i sentrum.

Hva mener vi med "Klar for alt"? Vel, vi tror på at når muligheten byr seg gjelder det å være klar, for de beste opplevelsene er de du ikke vet om på forhånd. Imsdal er med på å gjøre deg ”klar for alt” både fysisk og mentalt – med et rent, forfriskende kildevann skjerpes både kropp og sjel. Vi oppsummerer dette i vår nye slogan: "Imsdal. Får kroppen nok vann er du klar for alt".

- Imsdal er Norges desidert største kildevann, og når vi nå lanserer en ny kampanje ønsker vi å gjøre noe som bryter litt med den tradisjonelle reklamen og engasjerer forbrukerne våre på en ny måte. I tråd med det nye konseptet ønsker vi at de ikke lenger skal være passive mottagere av reklamen, og involverer dem slik at de selv ender opp i sentrum, sier marketingsjef Joakim Sande i Ringnes.

Imsdal blir å se i bybildet på utendørs plakater samt buss og trikk. I tillegg vil kampanjen i stor grad leve på nett, både via bannere og på Facebook. Kampanjen er utviklet i samarbeid med McCann, og Mediafront er samarbeidspartner på digitalt.

(Pressemelding/NTB.)

Powered by Labrador CMS