Thon Gardermoen nett2

Thon Hotels med gjesteanmeldelser

Thon Hotels ønsker nå å gi potensielle gjester tilgang til erfaringer fra andre gjester som grunnlag for egen bestilling. Hotellkjeden åpner for full dialog ved at gjestene kan dele sine erfaringer direkte på kjedens egne nettsider, Thonhotels.no.

Publisert

– I dagens nettsamfunn er det et naturlig fokus på å dele informasjon, sier markedsdirektør i Thon Hotels, Turid Nyeggen. (Foto: Thon Hotels)

Forbrukere generelt leser produktanmeldelser i stadig større grad før de gjør et kjøp, og anmeldelser fra andre rangerer høyt ved planlegging av reiser og opplevelser.

Dette har Thon Hotels tatt til etterretning, og åpner dermed for dialog på Thonhotels.no.

Vil dele informasjon

– I dagens nettsamfunn er det et naturlig fokus på å dele informasjon. Vi håper derfor at en slik åpenhet rundt erfaringer og åpen dialog vil gi andre potensielle gjester et enda bedre grunnlag for valg av hotell, sier markedsdirektør i Thon Hotels, Turid Nyeggen.

- Samtidig tror vi dette vil stimulere oss til å gjøre en enda bedre jobb, sier hun.

Garanterer ekte kommentarer

Alle som booker overnatting via nettet vil nå etter oppholdet kunne legge inn sin vurdering og kommentar til oppholdet ved å taste inn sin bookingreferanse.

Slik kan kjeden garantere at det er ekte kommentarer fra gjester som har bodd på hotellet.

"

Pressemelding

Relaterte artikler

    Powered by Labrador CMS