Serviceprisen Via Travel nett

VIA Travel vant hovedpris i servicekonkurranse

Under HSMAI’s årlige servicekonferanse vant VIA Travel hovedprisen; Årets Serviceløft. I tillegg vant selskapet gull i kategorien; Klagebehandling, samt hederlig omtale i kategorien; Medarbeiderutvikling.

Publisert

Glade og stolte prisvinnere. Fra venstre Hanne Opdan, avdelingsleder Account Department, VIA Travel Oslo (kundeoppfølging), Tove Gulbrandsen, avdelingsleder Offentlig, VIA Travel Oslo (reisekonsulent-team), Rune Feltman, administrerende direktør, VIA Travel Norge, Nina Aanensen, markedssjef, VIA Travel Norge, Jorunn Tveit, kvalitets- og kompetansesjef, VIA Travel Norge.

VIA Travel har over en lengre periode jobbet med og investert i infrastruktur og teknologi i tillegg til kompetanseutvikling og kvalitetssikring av ansatte.

– Det siste året har selskapet satt spesielt søkelys på service. Nå høstes fruktene av målrettet arbeid. Vi er naturlig nok svært stolte over å bli belønnet med gull i den gjeveste kategorien. Dette viser at vi har gjort en del riktige grep, samtidig som det er svært givende at også andre i og utenfor bransjen anerkjenner det, sier Rune Feltman, adm. direktør for VIA Travel Norge.

Bevisst jobbing

Selskapet har satt fokus på service ved å utvikle medarbeiderne gjennom salgstrening, eget motivasjonsprogram, kvalitetsstyring, og kampanjer for å redusere tap gjennom god og systematisert klagebehandling.

Rune Feltman i Via Travel.

– Kundene oppgir våre totalløsninger, online-system, profesjonelle kundebehandling og evne til å utnytte kundens reisebudsjett optimalt som hovedårsaker til valget av VIA Travel. Vi blir ydmyke av sånne tilbakemeldinger, men samtidig gir det oss økt tro på at det vi driver med både er riktig og svært viktig for våre kunder, sier Feltman.

Juryens begrunnelse: Årets Serviceløft:

Denne bedriften har gjort det godt på flere områder, og vist til målbevisst og profesjonell innsats på områder som kundebehandling, medarbeiderutvikling og

kundebehandling. Samlet sett gir dette god effekt og har løftet bedriften til en leder i bransjen. Dokumenterer også sine resultater på en god måte, med utgangspunkt i en god analyse og klare mål.

Juryens begrunnelse: Klagebehandling

Bedriften har tatt nødvendige grep for å endre en negativ trend. Det er gjort en god analyse og satt i gang gode tiltak. De har god dokumentasjon på effekten, både læringsmessig og økonomisk. Det er meget systematisk og godt gjennomført arbeid på et utfordrende område i en vanskelig tid.

Pressemelding

Powered by Labrador CMS