Park Inn Logo1
Park Inn Logo1

Tilfredse gjester hos Park Inn

Park Inn i The Rezidor Hotel Group scorer høyest på gjestenes tilfredshet. Det er J.D Power Study 2009 som kårer Park Inn til det hotellet i midtsegmentet (mid-scale full service) med de mest tilfredse gjestene.

Publisert

Samtidig kom Rezidors hotellkjede Radisson Blu på en andreplass blant hotellene i de øvre øvre segmentet (upper upscale).

– Resultatene reflekterer vår unike service filosofi ”Yes I Can!”, forteller Manager PR & Communication The Nordics i Rezidor, Angelica Montez de Oca.

– Resultatene reflekterer vår unike service filosofi Yes I Can, forteller Manager PR & Communication The Nordics i Rezidor, Angelica Montez de Oca

Norge viktig marked

Norge er at av de viktigste hjemmemarkedene for hotellkjeden Park Inn. Hotellkjeden tilbyr et rimeligere tilbud til forretningsreisende og fritidsgjester som ønsker høy kvalitet og service, og effektive løsninger. Konsernsjef Kurt Ritter har nylig uttalt at Park Inn er et satsningsområde i Norge.

Park Inns fjerde hotell i Norge, Park Inn Oslo, åpner dørene januar 2010.

Les også: Hotelldirektør på plass på nytt Park Inn-hotell i Oslo

Nye Park Inn i Norge

I tillegg til Park Inn Oslo har Rezidor hotellene Park Inn Haugesund Airport, Park Inn Arendal og Park Inn Stavanger. Dessuten åpner Park Inn Gardermoen i mai 2010 og Park Inn Steinkjer i 2011.

J.D Power 2009 European Hotel Guest Satisfaction Index Study gjennomføres for femte gang i år, og undersøker gjestenes tilfredshet ved europeiske hoteller. Resultatene baseres på syv faktorer; pris, rom, fasiliteter, mat og drikke, sjekk inn/sjekk ut, service og reservasjon av hotellrom. 42 hotellkjeder er med i undersøkelse, og er rangert i fire ulike segmenter; upper upscale, upscale, mid-scale full service og economy.

Resultatene for 2009 er basert på respons fra 13 000 gjester mellom mai og september

Pressemelding

"