Lonely Planet logo

Nytt nettsted med overnattingstips

De tre ledende reiselivsselskapene Lonely Planet, Expedia og Hostelworld.com lanserer en ny online bestillingstjeneste for overnatting, med anmeldelser og anbefalinger fra Lonely Planet. Lonely Planet er verdens mest anerkjente reiseinformasjonsselskap, mens Expedia og Hostelworld.com er ledende tilbydere av overnattingsmuligheter.

Publisert

Det nye nettstedet gir de reiseglade tusenvis av anmeldelser og anbefalinger fra Lonely Planets 360 skribenter rundt i verden.

Om det gjelder backpacker-hosteller i Adelaide eller designhoteller i Zurich, kan man få en vurdering av stedene, samt sikker nettbestilling gjennom Expedia og Hostelworld.com.

Alt i ett

- Å kombinere Lonely Planets' anmeldelser med Expedia og Hostelworld's detaljopplysninger, er en stor fordel for reisende. De får råd fra anerkjente kilder, gode priser og bred tilgjengelighet på ett og samme sted, sier Troy Suda, Lonely Planets Global Head of Hostels & Emerging Online Business.

Det var Lonely Planet som tok initiativ til nettstedet. Da de skulle finne samarbeidspartner, la de vekt på samsvar mellom Lonely Planets' tilgjengelige anmeldelser og tilgjengelig overnatting hos potensielle partnere.

Kvalitet viktig

- Lonely Planet har bygd sitt renommé på kvalitetssterke anmeldelser. Vi er fornøyde over å samarbeide med et selskap som har så bred erfaring på sitt område som Expedia, noe som underbygger kvaliteten vi står for, sier Suda.

- Samarbeidet demonstrerer Expedias sterke fokus på å utvide basen av reiselivspartnere. Vi har utviklet et skreddersydd tilbud til Lonely Planet, som imøtekommer brukernes behov, sier Tamer Tamar, Vice President and Managing Director for Expedia Distribution.

Lonely Planets skribenter reiser over hele verden for å anmelde overnattingsmuligheter. Derfor ble to partnere valgt, for å tilby best mulig tilgjengelighet ved et bredt spekter av destinasjoner.

Pressemelding

Powered by Labrador CMS