Hotels com logo

Hotels.com satser i Øst-Europa

Hotels.com ekspanderer til det østeuropeiske markedet, og lanserer lokale nettsteder i seks østeuropeiske land. - Online hotellbestilling blir stadig mer populært i dette markedet, sier Patrik Öqvist i Hotels.com.  

Publisert

Lokale nettsteder lanseres i Latvia, Estonia, Litauen, Ukraina, Slovakia og Kroatia, som en del av selskapets satsing i Europa, Midtøsten og Afrika (EMEA). Totalt har Hotels.com nå 32 lokale nettsider i disse områdene.

På de nye nettsidene vil brukere blant annet finne angitte priser i lokal valuta.

Mest besøkte

- Lanseringen markerer vår økte satsing på Øst-Europa. Vi har stor tro på dette markedet. Å kommunisere med brukerne på deres eget språk er avgjørende for å utnytte det fulle potensialet i disse områdene, sier Öqvist, som er markedssjef for EMEA i Hotels.com.

- Online hotellbestilling er i sterk vekst i EMEA, spesielt i markedene som ikke er like modne som mange vesteuropeiske land, sier han.

Hotels.com er verdens mest besøkte online hotellbookingsted, og tilbyr prisgaranti på sine tjenester. Hvis kunden finner det samme tilbudet til en rimeligere pris et annet sted, vil selskapet tilby samme pris som konkurrenten.

Powered by Labrador CMS