Tom Georg Indrevik Kelly Services nett
Tom Georg Indrevik Kelly Services nett

Kelly Services ser mot horeca

Tom Georg Indrevik har lang erfaring fra hotell- og restaurantbransjen. I sin nye stilling som regionsjef i Kelly Services har han nå fått ansvaret for selskapets satsing mot horecamarkedet.

Publisert

Kelly Services er Norges fjerde største bemanningsselskap, og i år har de også en erklært satsing mot horeca i form av det nye serviceområdet Kelly Services Horeca. Det skal leveres både midlertidige og faste stillinger til bransjen.

Kunnskap og kvalitet

- Vi har mange mennesker i vårt system med bakgrunn og god kunnskap om hotell-, restaurant- og cateringbransjen. Det er en forutsetning for å levere den kvaliteten vi ønsker, og tiden er nå inne for at Kelly Services også i Norge skal kunne tilby tjenester innen for dette markedet. Vår målsetting er å levere det beste personalet til dette segmentet, sier Indrevik.

Fleksibilitet

- I disse tider; er dette det rette tidspunktet å lansere dette serviceområdet?

- Vi mener det. Gjennom lang har det vært kraftig vekst i markedet. Og når det nå kommer tyngre økonomiske tider, gir våre løsninger hotell- og restaurantbransjen den fleksibiliteten de trenger.

Selskapets målsetting er i første omgang å få tak i de mindre og mellomstore frittstående bedriftene med behov for arbeidskraft.

Skille seg ut

- Hva er det som skal friste kundene til å velge Kelly Services?

- Kvalitet er nevnt. Vi ønsker å skille oss ut og ikke gjøre det alle andre gjør. Gjennom vår rekruttering og opplæring skal våre folk lære seg hvordan de kler seg til de forskjellige arbeidsoppdragene, de skal kunne spillereglene og forholde seg til hver enkelt bedrifts kultur. Kundebesøk og -oppfølging er selvfølgelig alfa og omega. Så langt har vi fått gode tilbakemeldinger fra Trondheim, svarer Indrevik.

Les mer om Kelly Services i det siste nummeret av Horeca, nummer 8 2008

Har du ikke abonnement på Horeca kan du bestille det her

Ønsker du å lese denne utgaven kan du laste det ned her

"