Svein Martin Berg Krogstad. (Foto: Fotograf Hattrem)

Daglig leder for QI International AS

Svein Martin Berg Krogstad (36), som har lang erfaring fra hotell- og reiselivsbransjen, er ny daglig leder i Quality Improvement International AS (QI). Han startet i stillingen 1. juli.

Publisert
Svein Martin Berg Krogstad. (Foto: Fotograf Hattrem)

Han kommer sist fra stillingen som områdeleder for Coor Service Management AS, som leverer Facility Management-tjenester til Equinor (tidligere Statoil), og har tidligere hatt ulike lederjobber. Blant annet på Britannia Hotel som assisterende direktør, konstituert direktør, profit-manager og management-trainee. Han har og jobbet flere år som daglig leder for P-Hotels i Trondheim.

36-åringen har en bachelor i hotelledelse fra Universitetet i Stavanger.

– Det er utrolig artig å få bli en del av QI. Jeg har selv erfart god resultatutvikling på både produkt, service og lønnsomhet på bakgrunn av QIs kvalitetsrapporter, sier Berg Krogstad som ser frem til å bidra til kvalitetsutvikling via QI-teamet.

Innsats, engasjement og bransjekunnskap

Han blir en del av den videre satsningen QI-teamet gjør sammen med eier Nanna Elisabeth Ulstein og kvalitetsrådgiver Helle Cathrine Amundsen.

QI er spesialister innen kvalitetssikringstjenester for hoteller, restauranter og andre servicebedrifter.

– Det er allerede lagt godt merke til at Krogstad har begynt hos oss. Jeg er svært fornøyd med å få ham med på laget. Vi har jobbet sammen tidligere, og jeg gleder meg til at våre kunder skal få nyte godt av hans brennende engasjement og stå-på-vilje. Med god relevant erfaring, sitt vinnende vesen og solide nettverk vil han være en viktig brikke for å videreutvikle QI, sier eier og styreleder Nanna Elisabeth Ulstein.

Snart 15-årsjubileum

I 2020 har QI i 15 år levert evalueringer gjennom blant annet "mystery guest" og "mystery call-oppdrag". Søkelys på kvalitet er viktigere enn noen gang. Både norske reisende og utenlandske turister har stadig høyere forventninger, og QI har gjennom mange år opparbeidet seg solid erfaring og kompetanse på evaluering av servicekvalitet for sine kunder.

«QI leverer skreddersydde tjenester som gjør det mulig for bedrifter å måle og forbedre kundeopplevelsen, og dermed forbedre driftsresultatene. Selskapet tilbyr en komplett pakke med verktøy for å måle og forbedre både kvalitative og kvantitative driftsresultater», heter det i en pressemelding.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Powered by Labrador CMS