Glade vinnere fra ASKO Nord sammen med direktør marked servering i ASKO, André Tangerud på prisutdelingen. Fra venstre Andreas Bakkeli, Espen R. Olsen, Veronika Cecilie Karlsen, Bjørn Leirvik, Sofie Haug, Robin Ersfjord, Hugo Figenschau, Ole-Richard Røsberg og André Tangerud.

Heder til ASKO Nord

ASKO Servering har nettopp hatt sitt årlige treff, der ASKO Nord stakk av med seieren både i kåringingen av Årets selskap og Årets markedskonsulent.

Publisert

ASKO Nord Årets selskap 2016

På nasjonalt salgsmøte for ASKO Servering, ble ASKO Nord kåret til Årets selskap i 2016. Årlig kåres det ASKO-selskapet som har utmerket seg best i forhold til vekst, kundeservice og kundeinnsikt. Dette omfatter bl.a. faglig utvikling i eget markedsapparat, måloppnåelse gjennom regional markedsplan, fokus på prioriterte oppgaver, samt endringsvilje for å oppnå gode resultater.

I juryens begrunnelse for tildelingen av prisen, heter det bl.a. at selskapet viser endringsvilje ved å fokusere på ASKOs nye salgsprosess gjennom engasjement, trening og oppfølging. Prioriterte oppgaver blir også løst på en god måte, og vi finner til stadighet selskapet i tetsjiktet i forbindelse med ulike kjede- og leverandøraktiviteter.

Andreas Bakkeli fra ASKO Nord.

Direktør marked servering, André Tangerud, overrakte prisen, og fremhevet i den forbindelse at markedsavdelingen i selskapet utmerker seg gjennom en høy kundeservicegrad. – Høy kundetilfredshet er noe av det viktigste vi arbeider med. God dialog med kundene og innsikt i deres behov er en forutsetning for å levere et kvalitetsprodukt. ASKO Nord har fokusert sterkt på dette, og resultatene dette har gitt, gjør selskapet til en fortjent vinner av årets pris, fremhevet Tangerud.

Andreas Bakkeli Årets markedskonsulent i ASKO

Andreas Bakkeli fra ASKO Nord ble hedret som Årets markedskonsulent 2016 i ASKO Servering på selskapets nasjonale salgsmøte nå nylig.

Det er ASKO-selskapene som nominerer kandidatene til denne utmerkelsen, og en jury bestående av ASKO Serverings ledergruppe gjør det endelige valget. Kriteriene for å vinne er i hovedsak; evnen til målstyrt arbeid med utgangspunkt i avdelingens målbilde, resultater på volum og kundelønnsomhet, innsalg av nye varegrupper, kundetilfredshet og økt leveringsandel.

Årets vinner arbeider godt med den nye salgsprosessen i ASKO. Han har tatt nye steg det siste året gjennom å jobbe systematisk og effektivt for å nå mål i eget selskap samt i ASKO-fellesskapet.

Vinneren karakteriseres som en person med godt humør som smitter over på andre. Vedkommende «går den ekstra mila» for kundene sine, og også i eget selskap ved å skape trivsel mellom de ulike avdelingene.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Powered by Labrador CMS