Hotelldirektør Olle Aulin er storfornøyd med at Thon Hotel Stavanger har vunnet prisen Guest Experience Award. (Foto: Gry Traaen)

Gir gjestene den beste hotellopplevelsen

Thon Hotel Stavanger har vunnet prisen «Guest Experience Award Norway», som deles ut av HSMAI og Customer Alliance til det hotellet som scorer høyest på kundetilfredshet og positive anmeldelser på Tripadvisor, Hotels.com, Google, Facebook og andre.

Publisert
Thon Hotel Stavanger får svært mange positive tilbakemeldinger på service, mat og fasiliteter. (Foto: Thonhotels.no)

– Å vinne denne prisen er helt fantastisk! Jeg er svært stolt over det fenomenale arbeidet mine kollegaer gjør hver eneste dag. Vårt mål er å levere minnerike gjesteopplevelser som er helt i toppsjiktet. Derfor er det ekstra gøy å vinne denne prisen, som baseres på nettopp tilbakemeldinger fra gjestene om Thon Hotel Stavanger, sier hotelldirektør Olle Aulin i en pressemelding.

Thon Hotel Stavanger har 147 rom, og ligger i sentrum av Stavanger

Thon Hotel Stavanger har 147 rom. (Foto: Thonhotels.no)

10 hoteller var nominert

10 hoteller i Norge var nominert til prisen hvor Thon Hotel Stavanger tok førsteplassen.

– I kategorien for hotell, skilte Thon Hotel Stavanger seg klart ut som en bedrift som leverer strålende kundeservice og gode kundeopplevelser over tid, sier HSMAI og Customer Alliance. (Foto: Thonhotels.no)

– Thon Hotel Stavanger åpnet høsten 2016, og toppet raskt listen på Tripadvisor. Vi ser at gjester er svært fornøyd med service, mat og design, og med beliggenhet og hotellfasiliteter. Det er festlig å se hvor populært Thon Hotel Stavanger er blant gjester, sier konserndirektør for Thon Hotels, Morten Thorvaldsen.

Jurybegrunnelsen

I begrunnelsen sier HSMAI og Customer Alliance følgende:

«Som forventet så er dette hotellet rangert som nummer én på Tripadvisor, Booking.com og Expedia i byen det ligger i. Hotellet har nesten 1000 anmeldelser de siste 12 månedene og har oppnådd en score på gjestetilfredshet på 94 %. Dette hotellet har virkelig vist hva det betyr å levere en eksepsjonelt bra og konsistent gjesteopplevelse. I kategorien for hotell, skilte Thon Hotel Stavanger seg klart ut som en bedrift som leverer strålende kundeservice og gode kundeopplevelser over tid».

Hederlig omtale

Hederlig omtale gikk til Scandic Flesland Airport Hotel og The Thief

De andre nominerte var Clarion Hotel Energy, Clarion Hotel The Edge, Hotel Bristol, Radisson Blu Resort, Trysil, Radisson Blu Royal Hotel, Stavanger, Scandic Nidelven og Strand Hotel Fevik.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Powered by Labrador CMS