Heder til Dølen Hotel

NHOs rekrutteringsstrategi «Ringer i vannet» handler om å inkludere mennesker som på en eller annen måte har falt ut av arbeidslivet. Nylig fikk Dølen Hotel på Evje pris for sin inkludering.

Publisert
Nylig tok Setpros Key account-manager, Charlotte W. Amundsen, turen til Dølen Hotel sammen med regionansvarlig i «Ringer i Vannet», Leif Gunnar Holand. Her ble det overrakt diplom til Else Haugland på Dølen Hotel, samt bukett, som takk for samarbeidet. Også Evje og Hornnes ordfører, Bjørn Ropstad, var til stede.

For at jobben med arbeidsinkludering skal være mulig, er man imidlertid avhengig av at lokalt næringslivet ønsker å bidra.

Gi den rosen som er fortjent

– Vi ønsker særlig å trekke frem Dølen Hotel, ved Else Haugland og Øyvind Olsen. Dølen Hotel var raske med å signere «Ringer i Vannet»-avtalen, og har siden nyåpning for om lag halvannet år siden vært en unik samarbeidspartner for Setpro. De har bidratt med arbeidsutprøving til flere mennesker, men har også ansatt en person som nå er blitt en del av deres arbeidsstokk. Dette synes vi er utrolig gøy, og når noen tar en del i dette store samfunnsansvaret, ønsker vi gjerne å løfte dem frem og gi dem den rosen de fortjener, melder Leif Gunnar Holand hos Setpro.

Setpro AS

Setpro AS er medlem i Næringslivets Hovedorganisasjon (NHO), som har utviklet den kjente rekrutteringsstrategien «Ringer i Vannet». Her er formålet at man skal rekruttere mennesker, som av ulike grunner har falt utenfor arbeidslivet, inn i NHO sine medlemsbedrifter.

I rekrutteringen har man et tett samarbeid med den aktuelle medlemsbedriften, og tanken er at man i stedet for å finne rett jobb til rett person skal finne rett person til rett jobb.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Powered by Labrador CMS