Innhold fra annonsør
Norengros blir distributør av LionsBot i Norge
Norengros overtar salg og distribusjon av LionsBot-rengjøringsroboter i Norge, og kan dermed tilby kundene sine et enda bredere sortiment av effektive rengjøringsmaskiner. Slik kan Norengros enklere møte de ulike renholdsbehovene til sin varierte kundemasse.
Norengros er Norges største totalleverandør av forbruksvarer til privat og offentlig sektor. Gjennom medlemskapet sitt i den internasjonale innkjøps- og salgsorganisasjonen INPACS ble selskapet forespeilet muligheten til å overta ansvaret for distribusjon og service av LionsBot-rengjøringsroboter.
– Gjennom innkjøpssamarbeidet vi har med INPACS, fikk vi muligheten til å overta ansvaret for distribusjon, service, igangsetting og oppfølging av LionsBot i Norge. Dette samarbeidet med LionsBot kommer i tillegg til og kompletterer sortimentet vi allerede tilbyr via anerkjente merkevarer som blant annet Taski, Kärcher og Nilfisk, sier salgs- og markedsdirektør i Norengros, Torgeir Mork.
Kompetanseheving for å styrke servicen
Norengros er nå i full gang med å bygge opp kompetanse og kunnskap om LionsBots produkter og rengjøringsroboter generelt, og har allerede sendt en delegasjon til Amsterdam for å motta teknisk opplæring. Tidligere daglig leder i Boss Europe, Helge Mood, vil fra 1. desember fungere som LionsBots representant i Norden. Han kjenner markedet for robotisert renhold svært godt, og vil være en god støttespiller for Norengros fremover.
Hva dette betyr for kundene våre:
Norengros' nye rolle som distributør og servicepartner for LionsBot innebærer betydelige fordeler for kundene våre, særlig innen teknisk støtte, service og oppfølging av robotiserte renholdsløsninger.
- Hurtig og spesialisert teknisk support: Vårt tekniske team er spesialopplært i LionsBots produkter, slik at vi kan tilby rask og nøyaktig hjelp ved behov. Dette sikrer problemfri drift og minimal nedetid for kundene.
- Oppdatert produktkunnskap: Et nært forhold til LionsBot gjør at vi kan gi grundig opplæring til både kunder og eget serviceteam. Slik sørger vi for at alle brukere har tilgang til den nyeste produktkunnskapen, inkludert informasjon om programvareoppdateringer og nye funksjoner.
- Rask tilgang til reservedeler: Norengros har tett kommunikasjon med produsenten, noe som gjør at vi kan tilby rask levering av reservedeler.
- Kundeorientert produktutvikling: Gjennom vårt samarbeid med LionsBot kan vi videreformidle kundenes spesifikke behov og tilbakemeldinger direkte til produsenten. Dette gir muligheter for oppgraderinger og tilpasninger som gjør at produktene bedre møter norske kunders ønsker og behov.
- Trygghet og høy kvalitet: Kundene våre kan være trygge på at produktene og tjenestene støttes av både Norengros og LionsBot. I tillegg gir dette en forsikring om at maskinene er tilpasset norske forhold og brukerkrav. Som en del av denne avtalen vil Norengros ha hovedansvaret for service, teknisk support, reservedeler og øvrig beredskap. Dette gir sluttbrukerne trygghet for at de til enhver tid vil få den nødvendige assistansen og veiledningen hvis behovet oppstår.
For mer informasjon, kontakt salgs- og markedsdirektør Torgeir Mork på mobil 901 46 340 eller torgeir.mork@norengros.no